  • 1. Data: 2009-08-24 12:27:03
    Temat: Zestaw na S775 do 2500PLN
    Od: "Zet" <n...@p...onet.pl>

    Witam! Chcę zbudować zestaw na podstawce s775, na razie wybrałem takie komponenty:
    Intel Core2 Duo E8400 3,00GHz BOX - 669 zł
    Gigabyte GA-EP45-DS3LR - 381 zł
    Kingston DDR2 2x 2GB 800MHz CL5 - 247 zł
    Modecom Carbon MC530 530W ATX - 170 zł
    Asus TA-8G1 Black-Silver - bez zasilacza - 99 zł
    Seagate 1 TB Barracuda 7200.12 (32MB, Serial ATA II) - 339 zł
    Radeon 4770 Sapphire 512MB 2xDVI (PCI-E) bulk - 459 zł
    Całość zamyka się w 2356PLN. Czy ten zasilacz Modecom Carbon MC to kontynuacja
    bardzo dobrej serii MC, obecnie mam w swoim zestawie Modecom MC350 i bardzo go
    sobie chwalę. Czy ww zestaw jest dobry jak na swoją cenę? Wszystko będzie
    chodziło pod systemem Windows XP Pro. SP3 (BOX) lub Vista Business SP2 (BOX).
    --
    Pozdrawiam!
    Zet

  • 2. Data: 2009-08-24 13:13:09
    Temat: Re: Zestaw na S775 do 2500PLN
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    > Gigabyte GA-EP45-DS3LR - 381 zł
    > Radeon 4770 Sapphire 512MB 2xDVI (PCI-E) bulk - 459 zł

    te dwa elementy będą się gryźć. Płyty Gigabyte źle współpracują z Radeonami
    serii HD4770. Nie zawsze chcą startować.
    Lepiej weź Asusa z serii P5Q

  • 3. Data: 2009-08-24 13:18:02
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Zet" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam! Chcę zbudować zestaw na podstawce s775, na razie wybrałem takie komponenty:

    to jeszcze zaszalej i napisz co chcesz na tym robic?

  • 4. Data: 2009-08-24 13:31:33
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Radeon 4770 Sapphire 512MB 2xDVI (PCI-E) bulk - 459 zł

    Bez sensu ta karta, 4850 jest wydajniejszy i tanszy. Ja bym wzial 4870 -
    jest nieduzo drozszy.

  • 5. Data: 2009-08-24 17:42:47
    Od: "Zet" <n...@p...onet.pl>

    > te dwa elementy będą się gryźć. Płyty Gigabyte źle współpracują z Radeonami
    > serii HD4770. Nie zawsze chcą startować.
    > Lepiej weź Asusa z serii P5Q

    To jest taka prawidłowość i z czego ona wynika?
    --
    Pozdro!
    Zet

  • 6. Data: 2009-08-24 17:44:40
    Od: "Zet" <n...@p...onet.pl>

    > to jeszcze zaszalej i napisz co chcesz na tym robic?

    Głównie zastosowania domowe + czasem kodowanie XviD i gry (1280x1024).
    --
    Pozdro!
    Zet

  • 7. Data: 2009-08-24 17:46:00
    Od: n...@p...onet.pl

    > Bez sensu ta karta, 4850 jest wydajniejszy i tanszy. Ja bym wzial 4870 -
    > jest nieduzo drozszy.

    Seria 47XX ma obniżony pobór prądu, co jest jej atutem.
    --
    Pozdro!
    Zet

  • 8. Data: 2009-08-24 17:55:58
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    n...@p...onet.pl pisze:

    > Seria 47XX ma obniżony pobór prądu, co jest jej atutem.

    Po reszcie komponentow nie widac zeby autor szedl w oszczednosc kilku W
    energii.

  • 9. Data: 2009-08-24 18:15:00
    Od: "Filon" <a...@W...fm>

    Użytkownik "Zet" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To jest taka prawidłowość i z czego ona wynika?
    > --
    > Pozdro!
    > Zet

    To jest po prostu wymysł niczym nie poparty.

    --
    Filon by Amen

  • 10. Data: 2009-08-24 18:27:17
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Zet" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To jest taka prawidłowość i z czego ona wynika?

    Gigabyte seria EP45 to najbardziej upierdliwe płyty w historii. Miałem
    kilkanaście sztuk w rękach i wszystkie niedomagały z czymś. Owszem z kartami
    low-end chodzą dobrze. Wystarczy mocniejszy procek, lepsze pamięci i grafika
    i zaczynają się cyrki.