  • 11. Data: 2017-01-23 18:26:47
    Temat: Re: Problem z klimatyzatorem
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-23 o 18:22, Marek pisze:

    > Gdzie?

    W szczeliny parownika.

  • 12. Data: 2017-01-23 19:55:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Jan 2017 18:26:47 +0100, t-1 <t...@t...pl> wrote:
    > W szczeliny parownika.

    Nic nie wlewał.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2017-01-24 09:21:31
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Mi śmierdzi zmniejszeniem powierzchni wymiany ciepła. Aluminiowe żeberka zalepiły się
    brudem, całe ciepło jest odbierane przez to co zostało czyli jakiś margines, co
    powoduje że metal ma niższą temperaturę niż dotychczas. Typowy powód to jakaś
    jednorazowa akcja w pomieszczeniu, na przykład stolarz coś drewnianego przeszlifował,
    a pył poszedł w wymiennik i tam przykleił się do mokrych powierzchni parownika. Ale
    mogę się mylić. Łatwo zweryfikować, jeśli klimatyzator ma jakiś pomiar spadku
    ciśnienia.

  • 14. Data: 2017-01-24 12:00:31
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-23 o 18:21, Marek pisze:

    > Dziwne, że nie zdają sobie sprawy, że przez takie zachowanie w końcu
    > stracą pracę. Ja nie mam problemu by samemu takie rzeczy zrobic to nie
    > jest rocket science. Nie mam też problemu z tym by zatrudnić fachowca by
    > zrobil to za mnie. Może mi się nie chcieć, mogę nie mieć czasu - daję
    > pracę.innemu. Ale pod warunkiem, że wykona swoją pracę dobrze, żebym
    > później nie miał co do niej jakiś czywistych wątpliwości.
    > Bo bo jak będę miał wątpliwości, to następnym razem już ich nie
    > zatrudnię, zrobię sam. Sorry.

    Niestety fachowcy, życzliwe porady, traktują jako kwestionowanie ich
    umiejętności.
    Do mnie wyjechał z tekstem: "kto panu takich bzdur naopowiadał, pewnie
    sąsiad?".
    Gdy mu wytłumaczyłem, że wiem, bo studiowałem chłodnictwo to napuścił na
    mnie administratora, że mu się wtrącam do roboty, a wszystko już zostało
    wymierzone, wycenione i nic nie będą zmieniać.

    WM

  • 15. Data: 2017-01-24 12:42:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >na mnie administratora, że mu się wtrącam do roboty, a wszystko już
    >zostało wymierzone, wycenione i nic nie będą zmieniać.

    No to teraz trzeba dzwonic do administratora, zeby zadzwonil do tego
    fachowca i wezwal do wykonania naprawy czy za co tam wystawil fakture.

    Przyjedzie pare razy, to moze sie czegos nauczy.

    Aha - tylko nie mowic "on tu nie zamarzal przez 10 lat", tylko "rok
    temu nie zamarzal, dwa lata temu tez nie".

    J.

  • 16. Data: 2017-01-24 13:09:43
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-24 o 12:42, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Przyjedzie pare razy, to moze sie czegos nauczy.
    >
    > Aha - tylko nie mowic "on tu nie zamarzal przez 10 lat", tylko "rok temu

    Dałem administratorowi wyliczenie wyższych kosztów eksploatacji
    klimatyzatora, ze skraplaczem pracującym w gorszych warunkach wymiany
    ciepła, ale nie zrobiło to na nim większego wrażenia.

    WM

  • 17. Data: 2017-01-24 13:14:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Dałem administratorowi wyliczenie wyższych kosztów eksploatacji
    >klimatyzatora, ze skraplaczem pracującym w gorszych warunkach wymiany
    >ciepła, ale nie zrobiło to na nim większego wrażenia.

    A co go to - on jest od terminowego placenia rachunkow :-)

    Osoby pomylilem, Ty o optymalizacji, Markowi zamarza - ale jakby tak
    "fachowiec" byl pare razy wezwany do tego zamarzania, to w koncu by
    administrator musial nowego sciagnac - moze tym razem lepszego :-)

    J.