  • 1. Data: 2017-01-22 11:50:05
    Temat: Trudno wszystko przewidzieć
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    Czy drwal mógł przewidzieć wypadek (ten po 44 sekundzie filmu)?
    https://youtu.be/2XTxHs0OQ7Y

    --
    WM

  • 2. Data: 2017-01-23 18:40:22
    Temat: Re: Trudno wszystko przewidzieć
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    Nie podciął od dołu, bo wszystko wydawało się oczywiste.

    --
    A S

  • 3. Data: 2017-01-23 19:59:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    >Czy drwal mógł przewidzieć wypadek (ten po 44 sekundzie filmu)?
    >https://youtu.be/2XTxHs0OQ7Y

    Tyle to raczej mogl przewidziec.
    Widac jaka dluga, widac jak bedzie sie lamac ...

    J.

  • 4. Data: 2017-01-23 20:29:18
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 22.01.2017 o 11:50, WM pisze:
    > Czy drwal mógł przewidzieć wypadek (ten po 44 sekundzie filmu)?
    > https://youtu.be/2XTxHs0OQ7Y

    Nie mógł przewidzieć, bo był za głupi.
    Dobry drwal nie tnie takich konarów z drabiny,
    tylko z podnośnika i nie jednym cięciem, a na raty.
    Właśnie po to, by uniknąć nieprzewidywalnych upadków.

    JD

  • 5. Data: 2017-01-23 20:41:15
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-23 o 19:59, J.F. pisze:

    > Tyle to raczej mogl przewidziec.
    > Widac jaka dluga, widac jak bedzie sie lamac ...

    Pewnie liczył, że po złamaniu zawiśnie i wtedy ją wygodniej potnie.

    WM

  • 6. Data: 2017-01-24 09:14:59
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 stycznia 2017 02:40:23 UTC+9 użytkownik Andrzej S napisał:
    > Nie podciął od dołu, bo wszystko wydawało się oczywiste.

    Przy każdej katastrofie czy innym wypadku tłumaczenie jest mniej więcej takie samo:
    no może i zrobiliśmy to nie tak jak powinniśmy, ale jakże mieliśmy przewidzieć skutki
    niewłaściwego działania, skoro nikt tak nie robi, więc nikt nie zna ewentualnych
    skutków?

  • 7. Data: 2017-01-24 11:33:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JD" napisał w wiadomości grup

    >Nie mógł przewidzieć, bo był za głupi.
    >Dobry drwal nie tnie takich konarów z drabiny,
    >tylko z podnośnika i nie jednym cięciem, a na raty.
    >Właśnie po to, by uniknąć nieprzewidywalnych upadków.

    I operacja zamiast 10 minut trwa 3 dni i kosztuje 500zl (da sie taniej
    podnosnik wynajac na godzine ?)

    Pytanie czy to zawodowy drwal, czy wlasciciel posesji ...

    J.

  • 8. Data: 2017-01-24 11:59:46
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 stycznia 2017 19:33:13 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > I operacja zamiast 10 minut trwa 3 dni i kosztuje 500zl (da sie taniej
    > podnosnik wynajac na godzine ?)

    A jeśli ta piła, wciąż pracująca, podczas upadku przejechała mu po twarzy i szyi, to
    ile będzie kosztował transport rannego śmigłowcem do specjalistycznego szpitala,
    operacja (oby jedna), rehabilitacja, być może utrzymywanie go do końca życia
    niezdolnego do pracy? A czy Ty, chcąc uniknąć płacenia na takich głąbów możesz się
    ubezpieczyć gdzieś indziej niż on?

  • 9. Data: 2017-01-24 12:21:01
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > I operacja zamiast 10 minut trwa 3 dni i kosztuje 500zl (da sie taniej
    > podnosnik wynajac na godzine ?)

    Cztery lata temu płaciłem w okolicach 100 zł z fakturą za wynajęcie
    podnośnika z operatorem na jedną godzinę.

    > Pytanie czy to zawodowy drwal, czy wlasciciel posesji ...

    Zawodowiec bałby się pracy z piłą na drabinie bez uprzęży i linki
    asekuracyjnej.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2017-01-24 12:39:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:

    >A jeśli ta piła, wciąż pracująca, podczas upadku przejechała mu po
    >twarzy i szyi, to ile będzie kosztował transport rannego śmigłowcem
    >do specjalistycznego

    Jakby to malo bylo wypadkow najrozniejszych, takze w stoczni, gdzie
    inspektorow myslacych za pracownikow jest pelno :-)

    Ale owszem - wolalbym nie spasc z drabiny z pracujaca pila.

    Co nie znaczy, ze bede chcial najmowac drwala do uciecia galezi :-)

    Albo ze kupuje sobie kask do jazdy na nartach :-)

    J.