  • 1. Data: 2009-01-26 13:55:52
    Temat: Problem z kolorami z Photoshopa w Dreamweaverze
    Od: Artworker <a...@a...pl>

    Sorki za lamerstwo, ale kazdy sie kiedys uczyl, wiec...

    mam problem z kolorami po pocieciu grafiki w photoshopie. Te same
    kolory, co w photoshopie, w dreamweaverze wygladaja odcien inaczej,
    przez co nie moge stosowac elementow grafiki w css-ie. Kolory sa
    Web-safe, pliki zapisywane bez zadnych profili kolorystycznych, nie
    wiem, gdzie tkwi myk.

    Pzdr.

  • 2. Data: 2009-01-26 19:20:39
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Mon, 26 Jan 2009 13:55:52 -0000, Artworker <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > przez co nie moge stosowac elementow grafiki w css-ie. Kolory sa
    > Web-safe, pliki zapisywane bez zadnych profili kolorystycznych, nie

    PNG? Usunąłeś gammę?

    --
    this.author = new Geek("porneL");

  • 3. Data: 2009-01-27 08:06:45
    Od: satellite <p...@g...pl>

    On 2009-01-26 14:55, Artworker wrote:

    > Web-safe, pliki zapisywane bez zadnych profili kolorystycznych, nie
    > wiem, gdzie tkwi myk.

    A, no właśnie - w profilach kolorów - zobacz jak wyjdzie kiedy kazdemu
    obrazkowi nadasz profil kolorów sRGB

  • 4. Data: 2009-01-27 09:18:25
    Od: Artworker <a...@a...pl>

    satellite pisze:

    > A, no właśnie - w profilach kolorów - zobacz jak wyjdzie kiedy kazdemu
    > obrazkowi nadasz profil kolorów sRGB

    Dzieki, rzeczywiscie pomoglo