  • 1. Data: 2009-01-24 14:47:40
    Temat: praca/współpraca - koder stron www
    Od: "petergriffin" <p...@o...pl>

    Witam,

    poszukuję terminowego i zdolnego programisty do tworzenia stron www na
    bazie gotowych projektów graficznych. Zakres języków to CMS, HTML, CSS i
    pewnie jakieś inne języki, o których jako grafik nie mam pojęcia jak się
    nazywają. Interesuje mnie długofalowa współpraca.

    Zainteresowanych proszę o przesłanie linków do wykonanych stron - nie muszą
    to być projekty komercyjne - oraz orientacyjnego cennika.

    Wszelkie pytania proszę kierować na maila.

    serdecznie pozdrawiam
    Antoni Łuchniak

  • 2. Data: 2009-01-24 14:53:13
    Temat: Re: praca/współpraca - koder stron www
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2009 15:47:40 +0100, petergriffin napisał(a):

    > [...]Zakres języków to CMS, HTML, CSS i
    > pewnie jakieś inne języki,

    Szczególnie CMS jest językiem bardzo popularnym wśród terminowych i
    zdolnych programistów... a z innych to jeszcze Zulu-Gula obowiązkowy.

    A teraz zabieraj dupę w troki i paszoł won stąd, bo tu nie darmowa
    tablica ogłoszeń.

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 3. Data: 2009-01-25 15:45:57
    Temat: Re: praca/wspó3praca - koder stron www
    Od: "tbud" <a...@a...pl>

    Użytkownik "ethanak" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zdolnych programistów... a z innych to jeszcze Zulu-Gula obowiązkowy.
    >
    > A teraz zabieraj dupę w troki i paszoł won stąd, bo tu nie darmowa

    Widać, że mama kultury nie nauczyła!

    ---
    Nie wiesz gdzie pojechać
    www.atrakcyjnaturystyka.pl

  • 4. Data: 2009-01-25 18:42:54
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "tbud" napisał:

    > Widać, że mama kultury nie nauczyła!

    A nie nauczyła jeszcze mamusia, że nie sra się tam gdzie się je?

    wr,