  • 1. Data: 2013-02-06 21:39:46
    Temat: Problem z przegladarką - wyskakujace okno jak je obejsc
    Od: "K.B." <b...@w...pl>

    witam
    Od jakiegos czasu obecnie juz masakrycznie jest to nasilone bardzo dostaje
    wyskakujace okienko o logowanie do 'facebooka'

    "Witryna http://www.facebook.com prosi o podanie nazwy użytkownika i hasła.
    Komunikat witryny: "GN-BR01G" po ANULUJ
    "komunikat ze strony http://www.facebook.com: 401 unauthorized ==>
    authorization required!"

    Jak to zwalczyć ?

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-02-06 21:43:57
    Temat: Re: Problem z przegladark? - wyskakujace okno jak je obejsc
    Od: "Piotr S." <s...@a...pl>

    W dniu 2013-02-06 21:39, K.B. pisze:
> [...]
    > Od jakiegos czasu obecnie juz masakrycznie jest to nasilone bardzo dostaje
    > wyskakujace okienko o logowanie do 'facebooka'

    A jaki zasilacz? ;>
    NTG

    Piotr S.

  • 3. Data: 2013-02-06 21:59:48
    Od: "K.B." <b...@w...pl>

    :) różowy w białe cętki
    jeśli ktoś się z tym spotkał prosze o odpowiedź

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-02-06 22:02:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.02.2013 21:59, K.B. pisze:
    > :) różowy w białe cętki
    > jeśli ktoś się z tym spotkał prosze o odpowiedź

    Owszem - PEBKAC.

  • 5. Data: 2013-02-06 22:15:59
    Od: "K.B." <b...@w...pl>

    Dzieki za odpowiedz :) jest prosta ale jakże trafna
    tylko jednego nie napisałem
    nigdy nie wszedlem na strone facebooka na tych kompach - więc wnioskując
    dalej skąd problem z facebookiem ?
    na pewno problem występuja na stroanch gdzie są linki do facebiooka - tylko
    dlaczego ?

    pozdrawiam

    wiadomości news:5112c4ff$1@news.home.net.pl...

  • 6. Data: 2013-02-06 22:18:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.02.2013 22:15, K.B. pisze:
> [...]
    > dalej skąd problem z facebookiem ?
    > na pewno problem występuja na stroanch gdzie są linki do facebiooka - tylko

    No to bardziej dosadnie: masz idiotę między klawiaturą a krzesłem, który
    nie potrafi poprawnie cytować i nie rozumie, że to grupa o sprzęcie.

  • 7. Data: 2013-02-07 17:25:15
    Od: "LPPL" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > No to bardziej dosadnie: masz idiotę między klawiaturą a krzesłem, który
    > nie potrafi poprawnie cytować i nie rozumie, że to grupa o sprzęcie.

    Przeginasz Lawa! Ja też kiedyś miałem różowy zasilacz w białe cętki i miał
    identyczne cętki... A może objawy? Już nie pamiętam...

    --
    LPPL