  • 1. Data: 2009-02-01 16:50:11
    Temat: Problem z telefonem Motorola
    Od: "Piotrek" <p...@e...pl>

    Witam,
    Posiadam telefon Motorola V3 RAZR wersja czarna. Kilka miesięcy działał bez
    problemów a od kilku dni zawiesza się przy edycji wiadomości SMS po
    naciśnięciu przycisku Wyślij. Nie mogę wysłać SMSa bo telefon nie reaguje na
    przyciski. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu działa normalnie. Odbieranie
    SMS/MMS i wszystkie pozostałe funkcje również działają.

    Wg mnie problem tkwi w oprogramowaniu telefonu. Czy mogę samodzielnie
    zaktualizować soft? Jeśli tak to skąd go pobrać? Nie jestem specjalistą
    dlatego proszę o opinię bardziej doświadczonych użytkowników. Pozdrawiam.

    Piotrek

  • 2. Data: 2009-02-01 19:02:44
    Temat: Re: Problem z telefonem Motorola
    Od: "JB" <s...@g...com>