  • 1. Data: 2009-01-31 18:49:51
    Temat: Kolejne bzdury uslyszane w salonie Plusa
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Ciekawe rzeczy uslyszalem dzisiaj w firmowym salonie Plusa w Gdansku.
    Pani, ktora mnie obslugiwala byla rownie ladna
    co uparta i zagubiona w przepisach:
    - byla pewna, ze aby przeniesc nr (z plusa do play)
    nalezy najpierw przeniesc nr a potem zerwac umowe,
    "bo jak sie zerwie umowe, to juz nie jest sie wlascicielem swojego numeru".

    Ja jej na to, ze ten numer bedzie jeszcze w abo przez miesiac
    a potem i tak przejdzie na simplusa (automatycznie)
    i po doladowaniu konta na ok 60zl chyba mozna przeniesc z simplusa do play.

    Ona, ze to nieprawda, ze nr przechodzi automatycznie na simplusa
    i w ogole play nie ma zasiegu wszedzie i ma maly wybor kiepskich
    telefonow...
    :)

    Czy gdzies sie pomylilem - czy ta pani non-toper pieprzyla glupoty? :)

  • 2. Data: 2009-01-31 19:47:58
    Temat: Re: Kolejne bzdury uslyszane w salonie Plusa
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Ja jej na to, ze ten numer bedzie jeszcze w abo przez miesiac
    > a potem i tak przejdzie na simplusa (automatycznie)
    [..]
    > Ona, ze to nieprawda, ze nr przechodzi automatycznie na simplusa
    [..]

    Oczywiście że ma rację
    A od kiedy to numer abonamentowy (w Plusie) przechodzi automatycznie do
    prapaida? Niby na podstawie jakich przepisów? Znasz takie? To je przedstaw.

  • 3. Data: 2009-01-31 19:56:31
    Od: t...@g...com

    On 31 Sty, 19:49, "Q" <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    > telefonow...
    > :)
    >
    > Czy gdzies sie pomylilem - czy ta pani non-toper pieprzyla glupoty? :)

    Ni ta pani oprócz urody ma jeszcze wiedzę a nie jakieś domysły

  • 4. Data: 2009-01-31 21:04:09
    Od: Jakub Krajewski <j...@w...krajewski.org>

    Krzysiek <gm29th$29v$1@news.lublin.pl> napisał:

> [...]
    > A od kiedy to numer abonamentowy (w Plusie) przechodzi automatycznie
    > do prapaida? Niby na podstawie jakich przepisów? Znasz takie? To je

    Wystarczy rozwiązać mowę abonamentową w Plusie, po dacie końca umowy
    doładować numer i masz go w Simplusie. Bezproblemowa procedura,
    zrobiłem tak jeszcze w maju, upewniając się wpierw w Salonie Firmowym i
    na infolinii. Numer działa, przenoszone są dane rejestracyjne.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Krajewski, kraju
    ~~~~~ 808614079s ~~~~~ http://last.fm/user/kraju

  • 5. Data: 2009-01-31 21:18:25
    Od: "mkonst" <m...@e...put.poznan.pl>

    Jakub Krajewski wrote:
> [...]
    > zrobiłem tak jeszcze w maju, upewniając się wpierw w Salonie Firmowym
    > i na infolinii. Numer działa, przenoszone są dane rejestracyjne.

    A czy w momencie końca umowy numer nie zamilknie?
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 6. Data: 2009-01-31 21:23:36
    Od: Jakub Krajewski <j...@w...krajewski.org>

    mkonst <gm2fnc$dt4$1@nemesis.news.neostrada.pl> napisał:

    > A czy w momencie końca umowy numer nie zamilknie?

    W moim przypadku przeszedł z automatu na Simplus, jak doładowałem to
    uzyskałem możliwość dzwonienia. Poza podpisaniem rezygnacji z umowy
    abonamentowej (nie miałem już żadnych zobowiązań po 6 latach) nie
    robiłem nic innego.

    Telefon nie zamilkł, wszystko działa do dzisiaj, korzystam jak
    z normalnego Simplusa.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Krajewski, kraju
    ~~~~~ 808615272s ~~~~~ http://last.fm/user/kraju

  • 7. Data: 2009-02-01 11:11:14
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "Jakub Krajewski" <j...@w...krajewski.org> napisał w
    wiadomości news:1508109.JkBvzoXr3b@kraju.core...
    [..]

> [...]
    > zrobiłem tak jeszcze w maju, upewniając się wpierw w Salonie Firmowym i
    > na infolinii. Numer działa, przenoszone są dane rejestracyjne.

    Ale ja się pytałem o nr abonamentowy. Czy umowa o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych, jaką się podpisuje, jest określona czasowo?

  • 8. Data: 2009-02-01 11:11:44
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Oczywiście że ma rację

    niestety tez sie mylisz;

    1. moi znajomi przenosili nr wiele dni po rozwiazaniu umowy i dzialalo

    2. nawet jakby umowa abo skonczyla sie to mozna przeniesc nr simplusa
    (na koncie musisz miec tyle ile wynosi przeniesienie nr, czyli okolo 60zl)

    3. nr przechodzi z abo na simplusa po rozwiazaniu umowy -
    - musisz w ciagu 30 dni od daty obowiazywania umowy
    doladowac swoj nr dowolna kwota (tak jest napisane w przepisach plusa)

    a ta pani z firmowego salonu plusa zaprzeczala kazdemu z tych punktow,
    tzn. mowila, ze albo tak sie nie da albo jest odwrotnie;

  • 9. Data: 2009-02-01 11:16:03
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ale ja się pytałem o nr abonamentowy. Czy umowa o świadczenie usług
    > telekomunikacyjnych, jaką się podpisuje, jest określona czasowo?

    nie rozumiem pytania;
    o jaka umowe chodzi?
    na prepaida nie podpisujesz zadnej umowy.

  • 10. Data: 2009-02-01 11:33:12
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Krzysiek pisze:

    > Ale ja się pytałem o nr abonamentowy. Czy umowa o świadczenie usług
    > telekomunikacyjnych, jaką się podpisuje, jest określona czasowo?
    Ale czego nie rozumiesz?
    Podpisując umowę o świadczenie usług, podpisujesz ją zwykle na czas
    nieokreślony (bezterminowo), ale przez pewien czas trwa tzw "okres
    promocyjny" (jak zwał, tak zwał) - czyli czas, w którym zerwanie umowy
    jest albo niemożliwe albo nieopłacalne i obarczone karami umownymi. To
    lud prosty nazywa umową, nie wiedząc, że po jej zakończeniu usługi dalej
    będą świadczone...
    TG