  • 1. Data: 2009-01-31 18:18:13
    Temat: Nowe abo ... 25zł miesiecznie 110minut do wszystkich sieci (poza Play)
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Co ciekawe polowa minut przenosi sie ... dowolnie dlugo na kolejne okresy

    Bierzecie ?

    No to Mova ma cos takiego od jutra doladowanie za 25zl pozwala na
    zebranie 60 minut za zakupy. Golodupce beda plakac ze co miesiac trzeba
    doladowac ale jak ktos uzywa to ma minute w cenie 23groszy.

    Oczywisceie 50 minut jest w doladowaniu gotowka wiec te minuty sa
    wieczne i sie przenosza a 60 minut trzeba wykorzystac do konca miesiaca
    to te z zakupow

    Przy abonamencie (czyt doladowaniu 50zł) wychodzi 220minut za 23grosze.
    Zasadniczo wad nie widze poza zbieraniem kwitow od rodziny z carrefoura.

  • 2. Data: 2009-01-31 20:35:05
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    >

    > Przy abonamencie (czyt doladowaniu 50zł) wychodzi 220minut za 23grosze.
    > Zasadniczo wad nie widze poza zbieraniem kwitow od rodziny z carrefoura.

    Chodzi chyba o to że za doładowanie 50 zł. dostajemy wychodzące na 90 dni.
    Minuta 49 gr. plus 1 minuta na wychodzące do wszystkich sieci oprócz Play za
    każde wydane 10 zł. w sklepach Carrefour. Można będzie doładować do 250
    minut miesięcznie. Chyba maksymalnie za jeden rachunek można dostać 60
    minut. Jeżeli ktoś będzie miał rachunki za zakupy na 2500 zł. miesięcznie to
    minuta wyjdzie mu 5,9 gr. za minutę do wszystkich.

  • 3. Data: 2009-01-31 20:41:25
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    > minut. Jeżeli ktoś będzie miał rachunki za zakupy na 2500 zł. miesięcznie
    > to minuta wyjdzie mu 5,9 gr. za minutę do wszystkich.

    Tylko trzeba poczekać na regulamin bo Gazeta Prawna nie podała szczegółów że
    chyba liczba minut uzbieranych będzie zależała od doładowania. Czytałem news
    na telepolis http://www.telepolis.pl/news.php?id=13819 .

  • 4. Data: 2009-01-31 20:44:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    tomek pisze:

    > Tylko trzeba poczekać na regulamin bo Gazeta Prawna nie podała
    > szczegółów że chyba liczba minut uzbieranych będzie zależała od
    > doładowania. Czytałem news na telepolis
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=13819 .

    10zl doladowanie w danym miesiacu 20 minut mozez zbierac
    25zł 60 minut
    50zl 120 minut
    100zł 250minut (trzeba by zostawic 2,5kzł w sklepie)

    Minuta wiec 23grosze optymalnie