  • 11. Data: 2016-11-22 07:43:50
    Temat: Re: Problem z uruchomieniem komputera.
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Czy tak się dzieje tylko po wcześniejszym odłączeniu komputera od prądu?
    > Ja mam kompa dwuletniego, i on nigdy nie startuje/wał po odłączeniu od
    > prądu inaczej niż jak to opisałeś powyżej. Najwyraźniej po prostu taka
    > konfiguracja.

    Nie zwróciłem na to uwagi. Gdy wszystko było w porządku to komputer
    startował za drugim razem (przez podkręcony procek, gdy chodził na
    domyślnych nastawach to startował od razu. Ta płyta główna tak ma.), a teraz
    za piątym lub szóstym.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 12. Data: 2016-11-22 07:47:48
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "solar" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To nie coś zwanego cold double boot?
    > https://forums.anandtech.com/threads/i-have-solved-t
    he-asus-cold-double-boot-problem.2193083/
    > Też to miałem na P35A. I coś zrobiłem, posiłkując się internetem, ale nie
    > pamiętam, co.

    Zgadza się, ta płyta ma to gdy się podkręci procek, przy domyślnych
    nastawach moja wstawała za pierwszym razem. Natomiast teraz rusza za szóstym
    lub piątym (likwidacja OC CPU nic nie dała).

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 13. Data: 2016-11-22 18:57:21
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2016-11-22 o 07:47, Marcin G. pisze:

    > Zgadza się, ta płyta ma to gdy się podkręci procek, przy domyślnych
    > nastawach moja wstawała za pierwszym razem. Natomiast teraz rusza za
    > szóstym lub piątym (likwidacja OC CPU nic nie dała).

    zrób underclocking czego sie da jak powróci stabilność to płyta się już
    wymęczyła.

    --
    @foe_pl

  • 14. Data: 2016-11-23 08:38:48
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości grup

    > zrób underclocking czego sie da jak powróci stabilność to płyta się już
    > wymęczyła.

    Sprawdziłem już wcześniej. Na domyślnych nastawach CPU jest to samo.
    Przyczyna znaleziona, jest nią karta graficzna. Podłączyłem inną i komputer
    działa jak należy.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 15. Data: 2016-11-23 11:00:57
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-11-22 o 07:43, Marcin G. pisze:
> [...]
    > startował za drugim razem (przez podkręcony procek, gdy chodził na
    > domyślnych nastawach to startował od razu. Ta płyta główna tak ma.), a

    Czyli nie to samo co u mnie, u mnie zawsze uruchamia się za drugim razem.

  • 16. Data: 2016-11-23 13:20:47
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu 21 listopada 2016 użytkownik Marcin G. napisał:

    > Dla mnie on większej wartości nie przedstawia, zbyt stary, żeby opłacało się
    > go modernizować

    Wręcz przeciwnie - skoro problem z płytą został już wyjaśniony - widzę tu duży
    potencjał: Pent. E2160 za jedyne 15-20 zł. można zastąpić C2D E8200 lub za 40-50 zł.
    E8500 (140-150 zł. kosztuje Xeon E5440 dostosowany do 775). Do tego HD4350 z HDMI - i
    tanim kosztem mamy prezent gwiazdkowy klasy i3 lub i5.

  • 17. Data: 2016-11-23 13:55:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2016 04:20:47 -0800 (PST), TurboPascal napisał(a):

    > i tanim kosztem mamy prezent gwiazdkowy klasy i3 lub i5.

    IMO E8200 czy E8500 to nieco brakuje do i3/5 w benchmarkach. Choć
    ogólnie, to masz rację, sam mam E8400 i tak będzie pewnie jeszcze długo.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2016-11-24 09:14:02
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "TurboPascal" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > zł. kosztuje Xeon E5440
    > dostosowany do 775). Do tego HD4350 z HDMI - i tanim kosztem mamy prezent

    Myślę, że między moim DC E2160 podkręconym do 2,88 GHz a C2D E8500 jest
    mniejsza różnica, niż między tym drugim a i5.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 19. Data: 2016-11-24 09:15:49
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    7.0.0.1...

    Sprzedac? Za ile? Za 50zł? Daj spokój... :)

    Nie sądziłem, że aż tak spadły ceny.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 20. Data: 2016-11-25 18:24:13
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> zwrócił
    błąd:

    > Myślę, że między moim DC E2160 podkręconym do 2,88 GHz a C2D E8500 jest
    > mniejsza różnica, niż między tym drugim a i5.

    Zależy jakim i5. E8500 jest mniej niż o połowę wolniejszy od i7 4790K
    dla przykładu, w programach jednowątkowych. Ja w windzie, firefoksie
    itp. nie widzę różnicy między E8500 i rzeczonym i7 (zmieniona tylko
    płyta i procek, reszta podzespołów ta sama). W grach różnice minimalne.
    A do i5 różnica będzie jeszcze mniejsza.

    Nie samymi benchmarkami człowiek żyje.

    --
    Saiko Kila
    Mogę się tym zająć. Oczywiście, nie za darmo... Ale odliczę zniżkę dla