  • 1. Data: 2016-11-16 19:06:36
    Temat: Karta dźwiękowa i wejście liniowe
    Od: z <...@...pl>

    Za starych dobrych czasów miałem SB1024.
    Karta ta potrafiła zastosować ustawienie barwy dźwięku (basy, soprany)
    do każdego źródła które dostała również linie in.
    Niestety musiałem się z nią rozstać z powodu braku sterowników dla Visty
    i W7.
    Na kilku nowszych komputerach które miałem w rękach wszystkie
    bajeranckie ustawienia efektów i barwy dźwięku działają pięknie ale nie
    obejmują wejścia liniowego.
    Czy tak już musi być? Nie produkuje się takich kart?
    Nie uśmiecha mi się inwestowanie w nowe nagłośnienie z korektorem kiedy
    wystarcza mi to co ustawiam w komputerze.

    PS. A może da się to obejść? Nagrywanie do pliku i w locie odtwarzanie. :-)