  • 1. Data: 2016-11-17 07:33:13
    Temat: Zmiana uprawnien w win7
    Od: s...@g...com

    Zablokowałam sobie konto w win7.Miałam jedno konto z prawami admina. zacząłem grzebać
    i teraz mam ograniczone
    Czy można jakoś do tego powrócić poprzez edycję rejestru lub w inny głębszy sposób bo
    wszelkie próby które znam zawiodły więc zostały mi tylko zaawansowane

  • 2. Data: 2016-11-17 16:40:43
    Temat: Re: Zmiana uprawnien w win7
    Od: Mateusz Rzyski <m...@z...pl>

    W dniu czwartek, 17 listopada 2016 07:33:15 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:
> [...]
    bo wszelkie próby które znam zawiodły więc zostały mi tylko zaawansowane

    A próbowałaś może za pomocą net user?
    Jeśli nie, to polecam wsadzić płytkę z windowsem, uruchomić z płyty i wybrać opcję
    naprawy komputera i tam wybrać konsolę.
    Za pomocą net usera włącz sobie wbudowanego administratora (Obyś to nie jego
    zablokowała) i nadaj sobie uprawnienia administratorskie (Dla tego konta któremu
    zmieniłaś). Tylko pamiętaj aby potem wyłączyć tego wbudowanego admina!