  • 1. Data: 2014-04-22 19:54:19
    Temat: Producent kłamie w specyfikacji? Sam już nie wiem:(
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    Jest sobie płyta główna, którą chce kupić:
    http://asrock.com/mb/AMD/960GC-GS%20FX/?cat=CPU
    Lista procesorów jest imponująca, wszystkie wspierane od pierwszej
    wersji biosa?!? Procesor, który chce wsadzić do niej też jest
    obsługiwany ( Athlon X2, BE-2400(ADH2400IAA5DO) )
    Płytę można trafić nową z gwarancją, ale... poczytałem to:
    http://en.elektroda.pl/rtvforum/topic2757246.html

    Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć tym rewelacjom. AsRock aż tak
    "poleciał w kulki" czy gościu nie umie sobie poradzić z tematem. Problem
    nie został rozwiązany, w sumie nie wiem co myśleć....

    --
    __Tomaszek__GG:559642
    omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp

  • 2. Data: 2014-04-22 20:18:40
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2014-04-22 19:54, TOMASZEK pisze:

    > Płytę można trafić nową z gwarancją, ale... poczytałem to:
    > http://en.elektroda.pl/rtvforum/topic2757246.html

    Wybacz, nie pomogę. Dziwne jednak:
    Gość tam wsadza Athlona X2 64 i DDR3. To nie ma chyba prawa
    działać.

    --
    rry

  • 3. Data: 2014-04-22 20:18:59
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "TOMASZEK" napisał:

    > Problem nie został rozwiązany

    Rozwiązania (a raczej przyczyny) są zawarte w wistującym poście:

    1. "płyta głowna kupiona przez alledrogo"
    2. "AMD Athlon"

    JoteR

  • 4. Data: 2014-04-22 21:08:42
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-04-22 20:18, RR pisze:

    > Wybacz, nie pomogę. Dziwne jednak:
    > Gość tam wsadza Athlona X2 64 i DDR3. To nie ma chyba prawa
    > działać.

    Dlaczego? Przejrzałem dokumentację do płyty i producent nie widzi nic
    zdrożnego w takim podłączeniu

  • 5. Data: 2014-04-22 21:09:50
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-04-22 20:18, JoteR pisze:

    > Rozwiązania (a raczej przyczyny) są zawarte w wistującym poście:
    >
    > 1. "płyta głowna kupiona przez alledrogo"

    Ok, to rozumiem;)

    > 2. "AMD Athlon"

    A tego nie;) Chyba, że to też Twoje osobiste sympatie;)

  • 6. Data: 2014-04-22 21:14:38
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" <u...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Rozwiązania (a raczej przyczyny) są zawarte w wistującym poście:
    >
    > 1. "płyta głowna kupiona przez alledrogo"
    > 2. "AMD Athlon"

    Zmień dostawcę leków... aktualny Cie oszukuje.

    --
    marfi

  • 7. Data: 2014-04-22 21:54:23
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "TOMASZEK" napisał:

    > A tego nie;) Chyba, że to też Twoje osobiste sympatie;)

    Tak, moją sympatią cieszą się produkty działające.
    Czasy składania czegoś sensownego z BOMIS-owych odpadków mam już dawno za
    sobą ;->
    Ciebie to nadal bawi? Zazdraszczam...
    Ale skoro masz już "w spadku" tę namiastkę procesora oraz pamięci DDR2 i
    chciałbyś coś z tym zrobić, to poszukaj raczej czegoś pod "czysty" AM2/2+,
    bo ta kompatybilność wsteczna jest często teoretyczna tylko.

    JoteR

  • 8. Data: 2014-04-22 22:26:35
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-04-22 21:54, JoteR pisze:
> [...]
    > chciałbyś coś z tym zrobić, to poszukaj raczej czegoś pod "czysty"
    > AM2/2+, bo ta kompatybilność wsteczna jest często teoretyczna tylko.

    Rozumiem, że dokumentacja od producenta to może być lipa? Równie dobrze
    tak może być ze wszystkim, jeśli to prawda:( Co za gówno:(

  • 9. Data: 2014-04-22 22:33:27
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2014-04-22 21:08, TOMASZEK pisze:

    > Dlaczego? Przejrzałem dokumentację do płyty i producent nie widzi nic
    > zdrożnego w takim podłączeniu

    Napisali (str. 16):
    "DDR3 memory module is only supported by installing AM3/AM3+
    CPU."
    Athlon 64 X2 to AM2, oraz nie posiada kontrolera DDR3.

    --
    rry

  • 10. Data: 2014-04-22 23:18:08
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "TOMASZEK" napisał:

    > Rozumiem, że dokumentacja od producenta to może być lipa? Równie dobrze
    > tak może być ze wszystkim, jeśli to prawda:( Co za gówno:(

    Kolega RR przytoczył obok fragment instrukcji o warunkach współpracy z
    DDR3 - ty masz DDR2, więc teoretycznie ma szansę to zadziałać z twoim
    aktualnym procesorem, ale po co ta podwójna loteria? To ma być rozwojowy
    sprzęt, że poszukujesz koniecznie płyty pod AM3?

    JoteR