  • 1. Data: 2015-02-27 09:10:48
    Temat: Prog do zarządzania oknami - win7
    Od: "Velman" <A...@w...pl>

    Szukam jakiegoś bezpłatnego programu do zarządzania oknami pod win7.
    Czyli, że uruchamiam kilka aplikacji np. word, xls, www i widzę to wszystko
    na ekranie w tym samym momencie. Bez przełączania się między stronami.

    Na Maca jest cos takiego:
    http://www.irradiatedsoftware.com/sizeup/

    Znalazłem pod win takie programy ale nie mam pewności czy to sprawdzone
    aplikacje: WinSplit Revolution (eset pokazuje, że to niebezpieczny soft),
    GridMove (nieznany autor).

  • 2. Data: 2015-02-27 10:02:53
    Temat: Re: Prog do zarządzania oknami - win7
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-27 o 09:10, Velman pisze:
> [...]
    > Czyli, że uruchamiam kilka aplikacji np. word, xls, www i widzę to
    > wszystko na ekranie w tym samym momencie. Bez przełączania się między

    Skoro na grupie dotyczącej tego windowsa nie wiedzieli to po co
    pytasz na sprzętowej. Chcesz standardowej porady dla idioty brzmiącej
    "zmień zasilacz" ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-02-27 11:06:26
    Od: "Velman" <A...@w...pl>

    > Skoro na grupie dotyczącej tego windowsa nie wiedzieli to po co
    > pytasz na sprzętowej. Chcesz standardowej porady dla idioty brzmiącej
    > "zmień zasilacz" ?

    Nie chcę takiej porady. Może doradzisz gdzie pytać?

  • 4. Data: 2015-02-27 21:35:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-27 o 11:06, Velman pisze:

    > Nie chcę takiej porady. Może doradzisz gdzie pytać?

    Już to zrobiłem "na grupie dotyczącej tego windowsa nie wiedzieli"
    tylko ty po prostu nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.