  • 1. Data: 2015-02-27 09:33:39
    Temat: Router wi-fi pod neostradę
    Od: "Velman" <A...@w...pl>

    Czy możecie polecić jakiś router wifi pod Neostradę?
    Mam w tej chwili na kablu tplink. Działa ok choć czasem się zacina (nie wiem
    czy to wina routera czy jednak tpsa. Ci twierdzą, że to wina tplink. Ja
    twierdzę, że tpsa bo zwiększyli moc d 20mb a nie dają rady tyle).
    Wcześniej miałem cerberusa ale padł po 3 latach.

  • 2. Data: 2015-02-27 19:49:13
    Temat: Re: Router wi-fi pod neostradę
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Velman" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Czy możecie polecić jakiś router wifi pod Neostradę?
    Mam w tej chwili na kablu tplink. Działa ok choć czasem się zacina (nie wiem

    Zrób doświadczenie. Powieś tego tp-linka na ścianie, tak żeby otwory
    wentylacyjne były góra-dół, w przewiewnym miejscu. Mój się wieszał prawie
    codziennie, od momentu jak wisi na ścianie, może dwa razy do roku.
    Prawdopodobnie przegrzewa się w niskiej obudowie.
    Wojtek

  • 3. Data: 2015-03-01 10:53:08
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2015 09:33:39 +0100, Velman napisał(a):

    > Czy możecie polecić jakiś router wifi pod Neostradę?
    > Mam w tej chwili na kablu tplink. Działa ok choć czasem się zacina

    net znika, czy tplink sie wiesza?

    --
    jg

  • 4. Data: 2015-03-07 19:53:24
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Velman wrote:
> [...]
    > tyle).
    > Wcześniej miałem cerberusa ale padł po 3 latach.

    Netgear R6300 lub ew. tańszy R6200.