  • 1. Data: 2015-02-26 07:56:31
    Temat: Jaki dobry i tani routerek wi-fi?
    Od: " 666" <...@...6>

    Na dzisiaj.
    Jednoczesna praca w pasmach 2,4GHZ i 5GHz.
    Funkcja "Gość" (Guest) z osobnym SSID i hasłem.
    Co najmniej 4 porty ethernetowe.
    No i jak najtańszy (biedny klient ;)

  • 2. Data: 2015-02-26 10:49:36
    Temat: Re: Jaki dobry i tani routerek wi-fi?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-26 o 07:56, 666 pisze:
    > Na dzisiaj.
    > Jednoczesna praca w pasmach 2,4GHZ i 5GHz.
    > Funkcja "Gość" (Guest) z osobnym SSID i hasłem.
    > Co najmniej 4 porty ethernetowe.
    > No i jak najtańszy (biedny klient ;)

    http://allegro.pl/edimax-br-6435nd-dwupasmowy-802-11
    a-b-g-n-300mb-s-i5088448402.html

    Nie wiem czy taniej znajdziesz dual-a na 2.4 GHz i 5GHz.
    Kiedyś sam szukałem i ten był najtańszy, może coś się zmieniło ale
    podaję na szybko.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2015-02-26 12:15:47
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-02-26 10:49, Chris wrote:

    > http://allegro.pl/edimax-br-6435nd-dwupasmowy-802-11
    a-b-g-n-300mb-s-i5088448402.html

    Juz chyba lepiej tp-linka TL-WDR3500, cena zblizona, jesli nawet
    nie tanszy, funkcjonalnie mniej wiecej to samo, a wieksza baza
    uzytkownikow i raczej ciekawsze perspektywy rozwoju alternatywnych
    softow. Na tego tplinka jest openwrt/gargoyle, na edimaxa nie ma.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2015-02-26 13:20:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-26 o 12:15, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > uzytkownikow i raczej ciekawsze perspektywy rozwoju alternatywnych
    > softow. Na tego tplinka jest openwrt/gargoyle, na edimaxa nie ma.

    Edimax - 165, TP-Link - 185 ale masz rację że też to jest wyjście.

    Zależy czy ktoś potrzebuje wgrywać alt soft, mi to np. nie jest
    potrzebne :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2015-02-26 14:13:45
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-02-26 13:20, Chris wrote:

    > Edimax - 165, TP-Link - 185 ale masz rację że też to jest wyjście.

    Da sie i taniej.
    Albo mozna po prostu za ~185 PLN kupic model 3600 ktory ma gigabitowy
    Eth czyli za ta cene to juz jest raczej totalnie ciezki do pobicia
    w kategorii price/value.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2015-02-26 15:42:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-26 o 14:13, elmer radi radisson pisze:

    > Da sie i taniej.
    > Albo mozna po prostu za ~185 PLN kupic model 3600 ktory ma gigabitowy
    > Eth czyli za ta cene to juz jest raczej totalnie ciezki do pobicia
    > w kategorii price/value.

    Fajny jak pisałem, ja jak brałem tego Edimaxa to nie znalazłem wtedy
    konkurencji, może dla tego że szukałem u w firmie gdzie pracuję :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2015-02-26 16:24:00
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    > Da sie i taniej.
    > Albo mozna po prostu za ~185 PLN kupic model 3600 ktory ma gigabitowy
    > Eth czyli za ta cene to juz jest raczej totalnie ciezki do pobicia
    > w kategorii price/value.

    Kolejne 15 zł i jest TP Archer C2. Ma wszystkie w/w funkcje (Eth Gb,
    symultaniczny dual band, guest w oddzielnej sieci), ale dodatkowo ma ac.

  • 8. Data: 2015-02-26 17:52:07
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-02-26 16:24, maX wrote:

    > Kolejne 15 zł i jest TP Archer C2. Ma wszystkie w/w funkcje (Eth Gb,
    > symultaniczny dual band, guest w oddzielnej sieci), ale dodatkowo ma ac.

    Owszem, mozna rowniez na niego spojrzec. Chociaz osobiscie w przypadku
    takich domowych pudelek niespecjalnie biore pod uwage urzadzenia na
    ktore nie jest dostepny alternatywny soft. C2 jeszcze nie ma wsparcia w
    takowych. A wiele problemow urzadzen, ktore defacto spowodowane sa
    czestokroc niedorobionym stockowym softem, czy brakujacych
    funkcjonalnosci zalatwia wlasnie migracja na jakies *wrt.

    Tym bardziej ze ich developerzy alternatywnych softow sluchaja zazwyczaj
    uwaznie zgloszonych uwag, a support producenta potrafi zarzucic
    zainteresowanie wypuszczaniem poprawionego softu jak tylko wypuszcza
    na rynek jakies nowe modele urzadzen. Wiec podsumowujac, im lepsze
    wsparcie w takim sofcie, tym szansa na dluzsze udane uzytkowanie
    urzadzenia.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2015-02-26 19:31:55
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    g> napisał w wiadomości

> [...]
    > na rynek jakies nowe modele urzadzen. Wiec podsumowujac, im lepsze
    > wsparcie w takim sofcie, tym szansa na dluzsze udane uzytkowanie

    Pytanie jaki % użytkowników routerów instaluje w nich alternatywny soft? 5%?
    10%?

  • 10. Data: 2015-02-26 21:43:37
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-02-26 19:31, maX wrote:

    > Pytanie jaki % użytkowników routerów instaluje w nich alternatywny soft?
    > 5%? 10%?

    Wiadomo ze mniejszosc, ale napewno lepiej miec sprzet ktory to
    umozliwia, niz ten ktory nie. Kiedys moze w koncu przyjsc taka
    potrzeba. A prawdopodobienstwo uzycia rosnie tym bardziej im
    uzytkownik swiadomy czy zaawansowany. Zakladam ze na tej grupie
    tacy bywaja ;)

    --

    memento lorem ipsum