  • 11. Data: 2010-10-05 15:37:49
    Temat: Re: Próg zwalniający poza miastem legalny?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 10:46:06 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Z tego co się orientuję to o możliwości zamontowania progu
    > nie decuduje położenie drogi, ale jej status. Jeśli to nie
    > droga wojewódzka to myślę że można zrobić tam próg. Nie
    > pamiętam już dokładnie, ale chyba od gminnej "w dół"
    > dopuszcza się montowanie progów.

    Patrz wyżej, dwupasmowa droga krajowa i progi.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 12. Data: 2010-10-05 22:13:03
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A ilu owych ludzi wzieło te zawieszenia i poszło zrobić łomot do przezesa?
    > Nagle? To nie ma wcześniej stosownych tablic? Z radością bym wezwał
    > policję do takiego przypadku :) Podaj co to za miasto, lubię swoje
    > zawieszenie :) W Krakowie mieszkańcy ulicy napisali stosowny wniosek i
    > próg zdjęto. Natomiast posiadamy, chyba, rekord pięciu progów na dwustu
    > metrowej ulicy :)
    > Wojtek

    Puck weoj. pomorskie
    tutaj kreatywni ludzie dorabaiaj znaki i ograniczenia
    w taki sposob by wku... kierowcoc do czerwonosci i dac zarobic
    gliniarzom

  • 13. Data: 2010-10-05 22:15:22
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Patrz wyżej, dwupasmowa droga krajowa i progi.

    czyli jest legal w tej lokalizacji o ktora pytam pomiedzy biala
    i zielona tablica ? na drodze gminnej do wioski ?

  • 14. Data: 2010-10-05 22:59:33
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 22:15:22 +0200, Kris napisał(a):

    > czyli jest legal w tej lokalizacji o ktora pytam pomiedzy biala
    > i zielona tablica ? na drodze gminnej do wioski ?

    Jeśli jest oznaczony ten próg - czemu nie? To jest teren miasta.
    Na przytoczonej przeze mnie dwupasmówce rzeczywiście jest jakiś problem
    w związku z powodzią, droga była nieprzejezdna jakiś czas, progi są tam
    uzasadnione.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2010-10-06 22:52:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.10.2010 00:16, Kris pisze:
    > miasto postawiło próg zwalniajacy poza miastem
    > czyli biała tablicą ale pomiędzy zieloną
    >
    > czy umiejscowienie progu jest legalne?
    >
    > pomijam fakt ze jak zwykle ktos mlody nabruzdzil patracil
    > i cale spoleczenstwo przez amitnego radnego bedzie przez prog przejezdzac!

    Polecam rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla
    znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
    i warunków ich umieszczania na drogach.

  • 16. Data: 2010-10-07 07:28:14
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 06 Oct 2010 22:52:46 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Polecam rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla
    > znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
    > i warunków ich umieszczania na drogach.

    Czyli na Wiślance (DK81) zostało złamane prawo?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 17. Data: 2010-10-07 08:18:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 07:28, MadMan pisze:

    > Czyli na Wiślance (DK81) zostało złamane prawo?

    Nie wiem, nie widziałem ;)

    Jeśli jest sprzeczne z tym rozporządzeniem - uderzaj do zarządu dróg
    ewentualnie PINB-u

  • 18. Data: 2010-10-07 08:51:14
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 08:18:11 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jeśli jest sprzeczne z tym rozporządzeniem - uderzaj do zarządu dróg
    > ewentualnie PINB-u

    Droga krajowa, do tego GP, zatem aż 2 punkty łamie. Niemniej nic z tym
    nie zamierzam robić, tam jest obniżona prędkość do 30 km/h z powodu
    zdaje się znacznego uszkodzenia podbudowy drogi (nawierzchnia wygląda
    dobrze). Z tego samego powodu samochody ciężarowe tamtędy nie mogą
    jeździć i są kierowane objazdem. Naprawią drogę, to progi i ograniczenie
    usuną (akurat tam zdaje się nie ma żadnego znaku w normalnej sytuacji,
    zatem można jechać 100 km/h).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138