  • 11. Data: 2011-03-07 17:17:15
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: apl <a...@i...pl>

    On 7 Mar, 07:32, Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> wrote:

    > Do czego to jest potrzebne jesli mozna wiedziec? Ja bym w dowolnym
    > arkuszu kalkulacyjnym podstawil dane do kolejnych funkcji (bez
    > wzgledu
    > na to czy to jest cosinus, czy jakakolwiek inna funkcja) i
    > wspolczynniki
    > liniowe bym wyliczyl przy pomocy reglinp ( a moze myle, moze reglinw)
    > -
    > wiekszego gotowca nie ma, 5 minut roboty.
    > Pozdrawiam

    Ma pracować w większym projekcie związanym z analizą drgań. Lat temu
    ok. 15 napisałem procedurkę fft i, oczywiście, stać mnie na napisanie
    DCT, ale zwyczajnie mi się nie chce.
    Pozdrawiam,
    apl

  • 12. Data: 2011-03-07 17:48:55
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    apl wrote:

    > Ma pracować w większym projekcie związanym z analizą drgań. Lat temu
    > ok. 15 napisałem procedurkę fft i, oczywiście, stać mnie na napisanie
    > DCT, ale zwyczajnie mi się nie chce.

    a czemu w Pascalu?

  • 13. Data: 2011-03-07 18:35:11
    Od: apl <a...@i...pl>

    --------

    > a czemu w Pascalu?
    Istniejący projekt, do którego to ma być dorzucone, jest napisany w
    Delphi.

  • 14. Data: 2011-03-07 18:40:59
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    apl wrote:
    > --------
    > Istniejący projekt, do którego to ma być dorzucone, jest napisany w
    > Delphi.

    O jaaaaaaaa. W tym dinozaurze?

  • 15. Data: 2011-03-07 19:04:50
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "apl" <a...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    3g2000vbo.googlegroups.com...
    > Witam, poszukuję procedury cosinusowej transformaty Fouriera.
    > Preferowany język pascal. Czy ktoś z szanownych kolegów udostępnił by
    > mi takiego gotowca? Dziękuję z góry.
    > apl

    A weźże zajrzyj sobie do Poularikas "Transform and application handbook".
    Kod źródłowy dla cosinusowej jest, jeżeli dobrze pamiętam.

    slawek

  • 16. Data: 2011-03-07 19:05:45
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    et...
    > Czyj to w ogole pomysl, zeby na uczelniach w 2011 uczyc czegos, co umarlo
    > smiercia naturalna wiele lat temu?

    Mickiewicz też nie żyje. A patrz - uczą tego do matury.

    slawek

  • 17. Data: 2011-03-07 19:08:12
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "apl" <a...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000vbv.googlegroups.com...
    > Ma pracować w większym projekcie związanym z analizą drgań. Lat temu
    > ok. 15 napisałem procedurkę fft i, oczywiście, stać mnie na napisanie
> [...]

    Tymbardziej zajrzyj do "T&A handbook" - cegła ze stajni CRC, w sam raz dla
    ciebie. Cosinusową wyjątkowo rozpisali. Żem się zdziwił, bo książka ogólnie
    nienumeryczna.

    slawek

  • 18. Data: 2011-03-07 19:37:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-03-07 18:04, Jacek wrote:
    > Czyj to w ogole pomysl, zeby na uczelniach w 2011 uczyc czegos, co umarlo
    > smiercia naturalna wiele lat temu?

    Czy to w ogóle pomysl zeby na uczelniach uczyć czegokolwiek co jest
    nowoczesne i używane w przemyśle? Toż przeciez musliby się wykladowcy
    douczać, a trafienie na kumającego aystenta coraz trudniejsze i nie ma
    komu wykładu zrobić.

  • 19. Data: 2011-03-07 19:40:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-03-07 19:35, apl wrote:
    > Istniejący projekt, do którego to ma być dorzucone, jest napisany w
    > Delphi.

    Mimo wszystko dorzuć to tego Delphi w czymś normalnym.

    http://www.fftw.org/install/fftw_usage_from_delphi.t
    xt

    A czy działa ... nie wiem.

  • 20. Data: 2011-03-07 20:44:57
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 07 Mar 2011 17:53:04 +0100, Slawek Kotynski
    <s...@a...com.pl> wrote:

    >Ktoś kto ma pod rędką kompilator Pascala?

    No, jak sie zakrecic to Turbo Pascal mozna sciagnac z Borland Museum
    :)

    A.L.