  • 1. Data: 2011-01-25 15:33:28
    Temat: Program do faktur i termodruk
    Od: digitech <b...@z...pl>

    Witam!
    Proszę o pomoc - poszukuję programu do fakturowania, który poradzi sobie
    z wydrukiem tekstowym 80znaków w wierszu. Konkretnie chodzi o druk
    termiczny, ale sedno tkwi w tych 80znakach na linię.

    Eksperymentowałem z programem 'fakturka' - ma on fajny edytor wyglądu i
    rozmieszczenia pozycji na fakturze, ale ma kilka poważnych błędów, robi
    byki w liczeniu vat-u.

    Może ktoś widział, słyszał, albo napisze za $$??

    ps

  • 2. Data: 2011-01-25 15:40:53
    Temat: Re: Program do faktur i termodruk
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello digitech,

> [...]
    > byki w liczeniu vat-u.
    > Może ktoś widział, słyszał, albo napisze za $$??

    Ale co to ma - kwa nać! - wspólnego z tą grupą?

    -> pl.soc.prawo.podatki

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl