  • 1. Data: 2014-09-20 22:04:28
    Temat: Transfer ustawień z Lumia WP8.1
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Dzień dobry,

    Ostatnio pojawiła mi się w Lumii 920 informacja o dostępnej aktualizacji
    WP do wydania Cyan. Oczywiście upgradowałem oprogramowanie, jednak po
    ponownym uruchomieniu okazało się że telefon zgubił hasło do Microsoft
    Live (status "wymaga uwagi"). Hasła oczywiście nie pamiętam i wysłałem
    prośbę o reset. Niestety okazało się, że z kontem Live powiązany był
    email z którego już nie korzystam (w zasadzie serwer pocztowy przestał
    działać).
    Z powodu braku synchronizacji z kontem Live, nie jestem w stanie
    zainstalować jakiejkolwiek aktualizacji, czyli praktycznie nic nie
    działa (np. nawigacja).
    Założyłem nowe konto live i zastanawiam się jak przenieść kontakty, smsy
    itd. Jest niby opcja backup ale zapisuje ona dane w Skydrive do którego
    nie mam dostępu. Takie trochę błędne koło.

    Pytanie: jak przenieść kontakty i smsy? Zdjęcia mogę sobie łatwo
    przerzucić podpinając telefon do PC.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2014-09-21 12:18:30
    Temat: Re: Transfer ustawień z Lumia WP8.1
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-09-20 22:04, Piotr Rezmer pisze:

    > Pytanie: jak przenieść kontakty i smsy? Zdjęcia mogę sobie łatwo
    > przerzucić podpinając telefon do PC.

    Wygląda na to że nie ma softu do przerzucania kontaktów z telefonu do
    PC. Chyba jedyną opcją jest użycie innego telefonu i przerzucenie
    kontaktów po bluetooth :(

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2014-09-21 12:44:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 20 Sep 2014 22:04:28 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Pytanie: jak przenieść kontakty i smsy? Zdjęcia mogę sobie łatwo
    > przerzucić podpinając telefon do PC.

    Przesłać dane przez NSA, czyli przez outlook.com
    Skonfiguruj to samo konto które masz w telefonie na kliencie poczty na
    pececie - Outlook albo w Windows Mail (działa od zaktualizowanego W7 SP1 w
    górę OIDP). Do Outlook.com da się też OIDP zaimportować z pliku csv

    Bezpośrednio po USB się nie da, NSA nie pozwala.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 4. Data: 2014-09-21 15:21:07
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-09-21 12:44, Waldek Godel pisze:

    > Przesłać dane przez NSA, czyli przez outlook.com
    > Skonfiguruj to samo konto które masz w telefonie

    W ustawienia | poczta+ konta mam:

    -konto Microsoft - wymaga uwagi (w związku z problemem z hasłem, którego
    nie jestem w stanie odzyskać)
    -konto Nokia
    -Facebook
    -Google
    -inne konto które mam typu imap

    Czy mimo takiej sytuacji dam radę przerzucić kontakty? (Część z nich
    jest utworzona jako kontakty Google i do nich mogę się dobrać z pc)

    --
    pozdrawiam
    Piotr