  • 21. Data: 2009-08-17 08:07:17
    Temat: Re: Programy samo-modyfikujące się
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Remek wrote:

    > Kolejne androny zamiast sensacji o UFO, czy potworze z Loch Ness. Kompletna
    > bzdura i bełkot.

    Powiedział kto?

    Ktoś tu coś o znanych trollach pisał...

  • 22. Data: 2009-08-22 15:15:19
    Temat: Re: Programy samo-modyfikuj?ce si?
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" napisał:

    > A kto jest tym trolem?

    Stachu 'Dozzie' K.

    Wypisuje takie androny, że głowa mała.

    Remek

  • 23. Data: 2009-08-22 15:20:23
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Kompletna

    > Powiedział kto?

    Stary. Przestań się wygłupiać. Samomodyfikujący kod. Co to takiego? Puste
    hasło bez konkretów. Podaj konkrety i sens takiego działania. Przecież to
    fatamorgana.

    Remek

  • 24. Data: 2009-08-24 04:17:48
    Od: "Mariusz Marszałkowski" <b...@N...gazeta.pl>

    Remek <w...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > hasło bez konkretów. Podaj konkrety i sens takiego działania. Przecież to

    Widzę że dla kogoś za trudne zagadnienie.

  • 25. Data: 2009-09-01 13:30:08
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Remek wrote:

    > Stachu 'Dozzie' K.
    >
    > Wypisuje takie androny, że głowa mała.

    Czyli?

  • 26. Data: 2009-09-01 13:36:22
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Remek wrote:

    > Kompletna

    > Stary. Przestań się wygłupiać. Samomodyfikujący kod. Co to takiego?

    Jak sama nazwa wskazuje.

    > Puste
    > hasło bez konkretów. Podaj konkrety i sens takiego działania.

    Od optymalizacji przez malware do działania API systemów operacyjnych.

    > Przecież to
    > fatamorgana.

    Mam wrażenie, że raczej twoje niedouczenie...

    Zamiast epatować niewiedzą pogooglaj sobie na hasła:

    HostSpot, LLVM, Win16 api, Atlas library, itd...

    \SK

  • 27. Data: 2009-09-05 08:43:37
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" napisał:

    > HostSpot

    Twoje douczenie jest powalające. Wiesz co to HostSpot?

    Pieprzycie głupoty o samomodyfikującym się kodzie nie rozumiejąc istoty
    zagadnienia. Żaden z Wa pewnie nigdy nie napisał żadnego programu, bo gdyby
    napisał to wiedział by, że to kompletna bzdura. Widziałem podobne wypociny
    na temat przenośnosci programów. Kompletny bełkot.

    Remek

  • 28. Data: 2009-09-07 11:17:05
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    Remek wrote:

> [...]
    > napisał to wiedział by, że to kompletna bzdura. Widziałem podobne wypociny
    > na temat przenośnosci programów. Kompletny bełkot.

    Jak rozumiem napisałeś coś z sensem w temacie lub dowiodłeś
    nieistnienia? Oświecisz nas w takim razie?

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 29. Data: 2009-09-07 12:55:19
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 5 Sep 2009 10:43:37 +0200,
    Remek <w...@n...pl> screamed:
> [...]
    > napisał to wiedział by, że to kompletna bzdura. Widziałem podobne wypociny
    > na temat przenośnosci programów. Kompletny bełkot.

    Gdybyś miał cokolwiek wspólnego z programowaniem na początku lat 90-tych
    nie pisałbyś tak niesamowitych bzdur.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 14:54:31 user up 12188 days, 2:49, 1 user, load average: 0.24, 0.98, 0.93 ]

    grep... grep... grep... (Frog with UNIX stuck in its' throat)