  • 41. Data: 2018-03-29 21:32:30
    Temat: Re: Promieniowanie telefonii komórkowej powoduje raka a tu taka cisza?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-29 o 16:19, J.F. pisze:
    > W kazdym badz razie jakiegos gwaltownej umieralnosci po wprowadzeniu
    > radia, telewizji, ani komorek to nie zanotowano.

    Zachorowalność na raka rośnie dramatycznie. Być może przez smog magnetyczny.

    Tyle jest szumu o:

    - spowodowane przez człowieka ocieplenie klimatu

    - smog zabijający mieszkańców miast

    - prędkość zabijającą na drogach...

    Jeżeli powyższe traktujemy poważnie to i raka powodowanego GSM
    powinniśmy też.

  • 42. Data: 2018-03-29 21:42:44
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > 40 lat temu powszechnie obowiązywał np. pogląd, że palenie papierosów
    > jest nieszkodliwe dla zdrowia :-)
    > Trochę czasu musiało minąć, żebyś oczywista rzecz wybiła się na światło
    > dzienne.

    Powalająca argumentacja: telefony komórkowe szkodzą bo przecież
    oczywista rzecz że muszą szkodzić. Może i szkodzą, ale te konkretne
    badania nie udowadniają właściwie nic, tym bardziej że dokonane
    obliczenia są już podważane. Zaś ciężar dowodów leży na twierdzącym, że
    telefony są szkodliwe, a nie odwrotnie.

  • 43. Data: 2018-03-30 02:46:57
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-29 o 20:19, Poldek pisze:

    > 40 lat temu powszechnie obowiązywał np. pogląd, że palenie papierosów
    > jest nieszkodliwe dla zdrowia :-)
    > Trochę czasu musiało minąć, żebyś oczywista rzecz wybiła się na światło
    > dzienne.

    Sporo ludzi niepalcych humiera na raka płuc. Najwięcej to na raka mózgu
    i tętniaka.

    --
    animka

  • 44. Data: 2018-03-30 02:49:49
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-29 o 21:42, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > badania nie udowadniają właściwie nic, tym bardziej że dokonane
    > obliczenia są już podważane. Zaś ciężar dowodów leży na twierdzącym, że

    Mojej siostry ciotecznej córka umarła na raka mózgu. Dopiero co została
    magistrem farmacji. Nie paliła. Telefonów komórkowych raczej jeszcze nie
    używano.

    --
    animka

  • 45. Data: 2018-03-30 09:51:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Zachorowalność na raka rośnie dramatycznie. Być może przez smog
    >magnetyczny.

    Byc moze.
    Ale czy naprawde rosnie ? Moze tylko kwestia diagnostyki.

    Tyle jest szumu o:
    >- spowodowane przez człowieka ocieplenie klimatu
    >- smog zabijający mieszkańców miast

    Rakotworczy

    >- prędkość zabijającą na drogach...

    U nas ? na szumie sie konczy :-)

    A jeszcze GMO, konserwanty, cala masa chemii w obiegu ...

    >Jeżeli powyższe traktujemy poważnie to i raka powodowanego GSM
    >powinniśmy też.

    To nie sa pierwsze badania.
    Wczesniej wychodzilo, ze wplyw u nie ma, lub jest tak maly, ze trudny
    do zmierzenia.

    J.

  • 46. Data: 2018-03-30 22:39:10
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-03-29 10:25, Jacek Maciejewski wrote:

    > A ziemia jest płaska. Amen.

    jestes pewien ze ZADEN nadajnik gsm nie spowodowal NIGDY i ZADNEGO
    nowotworu u NIKOGO

    bo jezeli chociaz jeden taki przypadek mial miejsce to powyzsze zdanie
    jest prawdziwe chociaz byc moze razaco niedokladne

  • 47. Data: 2018-03-31 12:53:15
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 26 Mar 2018 19:05:28 +0200, j...@i...pl napisał(a):

    > Magnetron to 2,45GHz, LTE to 2,1Ghz. Można powiedzieć że zbliżone.

    "Prawie robi różnicę"

  • 48. Data: 2018-03-31 15:43:04
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Jak juz sie LTE zdarzy, to i telefonujesz po 2.1GHz
    > (zdarza sie tez LTE 900 MHz).

    Z tego co wiem to NIE - wszyscy ci, co maja 2G/3G, voice przesylaja w
    Circuit Switched Fall Back. Voice over LTE jest dopiero w powijakach (slaba
    jakosc).

  • 49. Data: 2018-03-31 18:57:57
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 30 Mar 2018 09:51:17 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5abdec78$0$31370$65785112@news.neostrada.pl>
    od "J.F." <j...@p...onet.pl> :

    >A jeszcze GMO, konserwanty, cala masa chemii w obiegu ...

    Od tego GMO, konserwantów i chemii to rodzi się coraz więcej dzieci Homo sapiens:
    https://www.youtube.com/watch?v=j9ejj_fD-P0

  • 50. Data: 2018-03-31 19:58:40
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-03-31 18:57, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
    > od "J.F." <j...@p...onet.pl> :

    > Od tego GMO, konserwantów i chemii to rodzi się coraz więcej dzieci Homo sapiens:

    bardzo niedobrze kiedy jakosc przechodzi w ilosc