  • 1. Data: 2018-03-25 14:37:45
    Temat: Promieniowanie telefonii komórkowej powoduje raka a tu taka cisza?
    Od: z <...@...pl>

  • 2. Data: 2018-03-25 19:17:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    z pisze tak:

    prawie wszystko powoduje raka konserwy, fajki, azbest, fast foody
    a tu taka cisza?

    Dziwię się palaczom że wiedzą i palą. Rak płuc to najszybszy z raków i
    jeden z najbardziej złośliwych.

    Można się przejść na oddział chemioterapii dla treingu.
    6 miesięcy non stop nudności i sraczki a efekt niewiadomy.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2018-03-26 02:07:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Polacy to zwolennicy raka. Dlatego lubią usuwać katalizatory i filtry z
    samochodów, poddawać się promieniowaniu ze wszelkiego rodzaju urządzeń
    (nie tylko telefonia komórkowa emituje promieniowanie), a także
    zanieczyszczać środowisko na różne sposoby, np. wyrzucając plastikowe
    śmiecie przez okno z samochodu. Lubią też papierosy, alkohol i czasem
    też narkotyki. W Polsce są najwyższe wskaźniki dot. raka w UE.

  • 4. Data: 2018-03-26 07:44:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-25 o 19:17, PiteR pisze:
    > z pisze tak:
    >
    > prawie wszystko powoduje raka konserwy, fajki, azbest, fast foody
    > a tu taka cisza?

    Akurat na tej grupie? :-)

    10 lat temu kolega w pracy rozmawiał tylko na głośnomówiącym

    Patrzyłem na niego jak na dziwaka.
    Dzisiaj już tak nie myślę.

    Zrobiono profesjonalne długoletnie badania i wyszło co wyszło...

    Jako wieloletni migrenowiec wiem jak organizm ludzki może być wrażliwy
    na czynniki zewnętrzne.

    Temat smogu elektromagnetycznego będzie powracał z coraz większą siłą.

    Tego nie da się już bagatelizować. Rak NADCHODZI również z powodu GSM.

  • 5. Data: 2018-03-26 07:45:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-26 o 02:07, Poldek pisze:

> [...]
    > śmiecie przez okno z samochodu. Lubią też papierosy, alkohol i czasem
    > też narkotyki. W Polsce są najwyższe wskaźniki dot. raka w UE.

    Po wrzucenia wszystkiego do worka Twój przekaz jest jaki? :-)

  • 6. Data: 2018-03-26 08:22:52
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Zrobiono profesjonalne długoletnie badania i wyszło co wyszło...

    Daj linka.

  • 7. Data: 2018-03-26 08:46:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    1. kultura wymaga aby nie zawierać treści posta w tytule. ale walić to.
    > 10 lat temu kolega w pracy rozmawiał tylko na głośnomówiącym
    >
    > Patrzyłem na niego jak na dziwaka.
    > Dzisiaj już tak nie myślę.
    2.więcej niz 10 lat temu moja żona jako "ozdobę" założyła słuchawkę BT.
    Dzieci w przedszkolu mówiły o niej pani z migającym na niebiesko
    kolczykiem. Dało sie zredukować promieniowanie - dało się.
    3. ostatnio sprawdzaliśmy na grupie czy da się tak zaizolować telefon
    aby stracił sygnał gsm. ciężko. ale padła propozycja wsadź go do
    mikrofalówki. niestety nie dało to żadnego efektu. skoro gsm przechodzi
    bez problemu przez mikrofalówkę, to jej robocze promieniowanie 100 razy
    większe niż telefonu???
    4. A wifi? wiem, słabsze i nie przy głowie. a ręczne cb radia?
    Krótkofalówki policyjne? słyszałeś o rakach u operatorów takich
    urządzeń? Bo ja słyszałem o badaniach, z których wynika że opreratorzy
    urządzeń nadawczo odbiorczych płodza głównie córki. Zdrowe.
    5 wiadomo pierdylion rzeczy powoduje pogorszenie zdrowia i z większością
    się godzimy jak baranki. chcemy jeździć samochodami, więc akceptujemy
    parę setek zgodnów i tysiące urazów rocznie. z używkami, niebezpiecznymi
    sportami, ba nawet z kredytami jest podobnie. Więc po kija wyskakiwać z
    takim zagrożeniem z tytułu używania gsm?

    ToMasz

  • 8. Data: 2018-03-26 09:19:40
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 26 Mar 2018 08:46:17 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > aby stracił sygnał gsm. ciężko. ale padła propozycja wsadź go do
    > mikrofalówki. niestety nie dało to żadnego efektu.

    Bo to inny zakres częstotliwości

    .

  • 9. Data: 2018-03-26 09:24:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-26 o 08:22, Uncle Pete pisze:

    > Daj linka.
    https://www.dobreprogramy.pl/Udowodniono-ze-promieni
    owanie-masztow-telefonii-komorkowej-powoduje-raka,Ne
    ws,87053.html

  • 10. Data: 2018-03-26 09:31:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-26 o 08:46, ToMasz pisze:
    Więc po kija wyskakiwać z
    > takim zagrożeniem z tytułu używania gsm?

    Nie wyskakiwać tylko podać informację że zrobiono badania (wiarygodne w
    końcu) że GSM też szkodzi.
    Wifi i pewnie inne częstotliwości też bo to nie są naturalne warunki dla
    organizmu ludzkiego.
    Lepiej wiedzieć niż nie wiedzieć.

    PS. Tyle się wałkuje temat smogu i jak to źle wpływa na zdrowie.
    No to mamy kolejny temat: "smog elektromegnetyczny" Może nawet bardziej
    zdradliwy bo nie widać. Takie nowoczesne skażenie radioaktywne XXI wieku ;-)