  • 1. Data: 2011-10-05 10:00:22
    Temat: Nawigacja do 400 PLN
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    Witam

    Z gory przepraszam za zapewne kolejne pytanie z cyklu - co wybrac?
    Poszukuje nawigacji samochodowej w cenie do 400 PLN.
    Mapa Europy mnie nie interesuje. Tylko polska. Wazna jest prosta obsluga
    bo po sprzet dla kobiety. Darmowa aktualizacja map jest potrzebna.
    Asystent pasa ruchu i info o korkach tez by sie przydaly.
    Multumedia nie koniecznie ale jak by bylo to milo...

    Pozdrawiam
    Wangog

  • 2. Data: 2011-10-05 10:41:59
    Temat: Re: Nawigacja do 400 PLN
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Wangog" <W...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Asystent pasa ruchu i info o korkach tez by sie przydaly.
    > Multumedia nie koniecznie ale jak by bylo to milo...

    Przy wyborze zwróć na ekran. Ja kupiłem Goclevera i nic nie było widać.
    Sprzedałem i kupiłem Mio S502 za 305 zł i jestem bardzo zadowolony.

  • 3. Data: 2011-10-05 10:54:50
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Wangog"

> [...]
    > potrzebna. Asystent pasa ruchu i info o korkach tez by sie przydaly.
    > Multumedia nie koniecznie ale jak by bylo to milo...

    Osobiście polecam Modecom FreeWay MX2 - cena bez map ok 320zł
    Świetny wyświetlacz czytelny nawet w słońcu, navi w pełni odblokowana
    (wgrasz każdą mapę) dostęp do windowsa przyciskiem z poziomu nakładki.
    Wbudowana pamięć 2GB więc nie musisz kupować dodatkowo SDHC a na 2GB to
    wejdzie bez problemu każda mapa Polski, szybko łapie Fix, świetny
    transmiter FM, po BT może służyć jako zestaw głośnomówiący - z Nokii E72
    wczytuje kontakty bez najmniejszego problemu. Dość długo wybierałem i
    szukałem navi i powiadam, że w tej cenie nie znajdziesz nic lepszego.
    Ja uzywam z aplikacją Navigo9 bo są tanie jak barszcz (49zł) i mają
    jeszcze jeden plus aktualizację robisz za 11zł kiedy chcesz, czyli np.
    po 2 latach masz kaprys zrobić aktualizacje to płacisz 11zł i masz
    najnowszą wersję map.
    Tylko asystenta chyba nie ma :(
    Oczywiście możesz sobie wgrać AM, iGO i co ci się tylko podoba, ale to
    już koszta większe AM coś ok 190zł, ale asystenta ma na 100% i live
    drive, trafic i jeszcze pińcet niepotrzebnych pierdół a jak sobie czytam
    na PDA, to nowa wersja raczej nie jest dopracowana i stwarza jakieś
    dziwne problemy.

  • 4. Data: 2011-10-05 13:10:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wangog" napisał w wiadomości
    >Z gory przepraszam za zapewne kolejne pytanie z cyklu - co wybrac?
    >Poszukuje nawigacji samochodowej w cenie do 400 PLN.
    >Mapa Europy mnie nie interesuje. Tylko polska.

    Ja tam nie wiem, ale latem widzialem w Euro RTV jakies Larki po 160zl.
    400 to chyba jednak przesada. Chyba ze z TMC, GSM - ale to trzeba
    ambitniej sprawdzic co program potrafi.

    >Wazna jest prosta obsluga bo po sprzet dla kobiety.

    Mapamap jest w miare przyzwoita, ale to trzeba sie dopytac co w
    komplecie.

    >Darmowa aktualizacja map jest potrzebna.

    Nie wiem czy to jeszcze funkcjonuje, czy wszyscy juz kaza sobie
    placic.
    Mapamap z biedronki okazala sie wersja Lite bez prawa do upgrade.

    >Asystent pasa ruchu i info o korkach tez by sie przydaly.

    Automapa ... ale czy ona sie nadaje dla kobiety ?

    J.

  • 5. Data: 2011-10-05 21:46:01
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja tam nie wiem, ale latem widzialem w Euro RTV jakies Larki po 160zl.

    Te nowe Larki mają ekrany tak samo do d... jak Goclever. W sklepie to
    jeszcze jest ok ale w słońcu, a nawet w zachmurzony dzień to porażka. Ja nie
    posłuchałem i musiałem się sam przekonać.

  • 6. Data: 2011-10-05 23:02:19
    Od: ag <a...@w...pl>

    W dniu 2011-10-05 21:46, Agent pisze:

> [...]
    > jeszcze jest ok ale w słońcu, a nawet w zachmurzony dzień to porażka. Ja
    > nie posłuchałem i musiałem się sam przekonać.

    Wystarczy zakupic fole antyrefleksyjna/poprawiajaca kontrast i problem z
    ekranem nie jest juz tak uciazliwy.

    --

    rs2008

  • 7. Data: 2011-10-05 23:34:16
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "ag"

    > Wystarczy zakupic fole antyrefleksyjna/poprawiajaca kontrast i problem
    > ekranem nie jest juz tak uciazliwy.

    Owszem jest nadal uciążliwy, a śmiem twierdzić, że jest jeszcze gorzej.

    Miałem, a właściwie mam nadal 10 letnie "badziewie" AutoNavi 3000 -
    śmieszny już model archaiczny z odchylaną antenką i ekranem 3,5 cala.
    Myślę sobie kupię coś szybszego z ekranem ponad 4 cale no i kupiłem Blow
    43FBT przez internet, nie mając tego w ręce. Pierwsze wrażenie po
    odpakowaniu super - niezłe wykonanie, fajne menu itd. do chwili gdy
    zamontowałem to w aucie. PORAŻKA! W pogodny dzień, nawet gdy słońce nie
    świeciło na wyświetlacz, nic nie było widać (ekran błyszczący jak
    lustro) w starej navi, którą uważałem za rupieć obraz w tych samych
    warunkach jak żyleta. Po rozmowie z serwisem Blow i upewnieniu się, że
    ten typ tak ma, odesłałem urządzenie do sklepu - oddali kasę bez jednego
    słowa sprzeciwu. Po tej nauczce brałem już każdą navi do ręki i
    wychodziłem ze sklepu (jeśli się dało oczywiście) w zakresie cenowym
    jaki mnie interesowal jedynie Modecom podołał zadaniu - myślę, że ma
    wyświetlacz na poziomie navi za ok 800zł.
    Podsumowanie - wystrzegajcie się navi z błyszczącym wyświetlaczem, nie
    wiem dlaczego tak się dzieje, nie chodzi tu nawet o refleksy, te ekrany
    są po prostu mdłe już na starcie.

  • 8. Data: 2011-10-11 16:42:09

    Wed, 5 Oct 2011 23:34:16 +0200, w <j6iih5$hc2$1@mx1.internetia.pl>, Przemysław
    Czaja <p...@p...fm> napisał(-a):

    > Podsumowanie - wystrzegajcie się navi z błyszczącym wyświetlaczem, nie
    > wiem dlaczego tak się dzieje, nie chodzi tu nawet o refleksy, te ekrany
    > są po prostu mdłe już na starcie.

    Potwierdzam, stareńska Akira MM512/517 z panelem Innovision ma obraz żyleta w
    porównaniu z Gocleverem.
    Używana na Allegro za 70zł. Bije na głowę te za 300zł.