  • 41. Data: 2018-05-23 19:52:08
    Temat: Re: Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-23 o 19:34, kk pisze:
    > No ale np system zapewniający wyhamowanie samochodu jak Ci się kimnie
    > chyba byś chciał mieć, co ?

    NIE
    Raz z powodu psychologicznego. Nie muszę chyba tłumaczyć.
    Dwa z powodu możliwej jego usterki która będzie kolejnym zagrożeniem
    czyhającym na moje życie. :-)

    Miedzy kierownicą, hamulcem a mną nie może być pośredników którym nagle
    się może wydawać że zrobią mi dobrze :-)

  • 42. Data: 2018-05-23 19:54:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-23 o 19:31, kk pisze:
    > No jakby je sznurkami powiązać tak by nie mogły się zderzać wzajemnie to
    > by to zadziałało.

    Zapewne sobie jaja robisz (chociaż cholera wie ;-) ) i ogarniasz słowo
    "sieć" np. informatyczna :-)

    > No i nie da się zrobić systemu autonomicznego bez udziału człowieka.

    Wymiękam :-)

  • 43. Data: 2018-05-23 19:59:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Ja sobie żartuję z ekologów a Ty się doszukujesz sprzeczności :-)

    To nie złapałem ze ty o tym kupowaniu nowych, a raczej nie kupowaniu
    nowych samochodów mowiłes z ironia...

    > Sprzeczność to jest w tych jękach na przepisy europejskie kiedy się do
    > tej unii chciało najpierw nawet na kolanach...

    Gówno prawda za przeproszeniem.
    To ze sie chciało należeć do uni w zaden sposób nie implikuje braku
    dyskusji z tym co ta unia robi.
    A to ze niektorzy politycy probuja sytuacje przedstawic jako MY vs tan
    iedobra unia to bajki dla małych dzieci przeciez...

    > Takie rżnięcie głupa że się nie wiedziało czym to grozi. Żałosne.

    Wykresl z dyskusji UNIA narzuca i dalej mozna juz w miare spokojnie
    dyskutowac, co chcemy miec w autach obowiazkowo a czego nei chcemy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 44. Data: 2018-05-23 20:19:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-23 o 19:59, Budzik pisze:
> [...]
    > A to ze niektorzy politycy probuja sytuacje przedstawic jako MY vs tan
    > iedobra unia to bajki dla małych dzieci przeciez...

    Masz prawo do takiego zdania i zapewne zdajesz sobie sprawę że są inne
    dużo poważniejsze "czyny" czy "zaniedbania" unii o których _należy_
    podyskutować. Np. podatki, energetyka, dotrzymywanie umów co do
    przepływu usług... Jest tego trochę :-)

    > Wykresl z dyskusji UNIA narzuca i dalej mozna juz w miare spokojnie
    > dyskutowac, co chcemy miec w autach obowiazkowo a czego nei chcemy.

    Dlaczego mam to wykreślać skoro tak właśnie unia działa i narzuca
    przepisy i działania udając że dyskutuje a niewygodne poglądy piętnuje i
    wyśmiewa. Potrafi nawet bezczelnie interpretować traktaty i wyciągać z
    nich niedorzeczne wnioski i przyznawać sobie wyimaginowane uprawnienia.
    Naginanie konstytucji przez prezesa to pikuś w porównaniu z tym co
    wyprawiają biurwy brukselskie z prawem które wcześniej uchwaliły.
    Takie są fakty

  • 45. Data: 2018-05-23 20:23:20
    Od: z <...@...pl>

    PS. Myślicie że odbędzie się jakaś rzetelna dyskusja co do tych nowych
    obowiązków motoryzacyjnych?

    Patrzcie jak zostało uchwalone RODO.
    Teraz wszyscy się łapią za głowę co to za g...o nam przysłali marsjanie :-)

  • 46. Data: 2018-05-23 21:24:15
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-05-2018 o 09:20, z pisze:

    > Ja nie głosuję na komunistów. A Ty? :-)

    Też nie.
    A już na pewno nie takich którzy działają w sposób komunistyczny, nawet
    jeśli w duchu są faszystami.

  • 47. Data: 2018-05-23 21:25:15
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-05-2018 o 14:42, z pisze:

    > Ja sobie żartuję z ekologów a Ty się doszukujesz sprzeczności :-)
    >
    > Sprzeczność to jest w tych jękach na przepisy europejskie kiedy się do
    > tej unii chciało najpierw nawet na kolanach...

    Ale kto jęczy?
    Najbardziej Ty.

  • 48. Data: 2018-05-23 21:27:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Bo chcą abyś kupił wersję wyższą :-).
    > Te cenniki są tak skonstruowane, że nie opłaca się praktycznie niczego
    > "dokładać" do danej wersji wyposażenia. Oczywiście wszystko zależy od
    > budżetu - ale w moim przypadku zawsze korzystniejszy był zakup wersji
    > wyższej, niż "golasa" z dodatkami.

    And sky is the limit?

    Ja mam akurat lepsze rozwiązanie, jak ktoś chce mnie rąbnąć, to od niego
    nie kupuję.

  • 49. Data: 2018-05-23 21:28:31
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-05-2018 o 18:27, kk pisze:

    > Ale Ty głupi jesteś to aż głowa boli :-)

    PLONK WARNING !!!!

  • 50. Data: 2018-05-23 21:29:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-05-2018 o 09:25, z pisze:

    > W moim zastosowaniu auta tempomat nie jest mi potrzebny.

    Co mnie obchodzi Twoje zastosowanie auta?
    Zresztą przecież i tak nowego nie zamierzasz kupić, więc co Ci za różnica?

    > Chcę być wolnym _białym_ człowiekiem (wiem boli i ma boleć :-) )

    To sobie konia kup i na step się wybierz.