  • 161. Data: 2018-05-29 17:20:07
    Temat: Re: Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-05-2018 o 22:03, j...@i...pl pisze:
> [...]

    W Fordach są oba rodzaje.
    Przynajmniej w EcoSport którego ostatnio oglądałem - odpuściłem właśnie
    ze względu na AdBlue w najwyższej wersji i brak benzyny 4x4.

  • 162. Data: 2018-05-29 19:47:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2018 o 17:20 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > W Fordach są oba rodzaje.
    > Przynajmniej w EcoSport którego ostatnio oglądałem - odpuściłem właśnie
    > ze względu na AdBlue w najwyższej wersji i brak benzyny 4x4.

    Dwa rodzaje? - czyli w dieslach montują "suchy" DPF i "mokry" FAP?
    To by tłumaczyło to zamieszanie na ulotkach.

    TG

  • 163. Data: 2018-05-29 22:46:52
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Dwa rodzaje? - czyli w dieslach montują "suchy" DPF i "mokry" FAP?

    Tego nie piszą, tylko że wszystkie diesle mają filtr cząstek stałych.
    Przy czym jeden spełnia normę Euro 6, a drugi, z EcoBlue w nazwie, normę
    Euro 6.2.
    Ten drugi używa AdBlue.

  • 164. Data: 2018-05-30 11:51:12

    Złotousty wymiękł?

    Podobno UE właśnie się wypowiedziała przy pomocy polskich posłów w
    sprawie przepływu usług.
    KONKRET ku... mać