  • 51. Data: 2018-05-23 21:30:42
    Temat: Re: Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-05-2018 o 19:33, kk pisze:

    > Co niby zwykły daje ?

    Odpoczynek dla nogi.

  • 52. Data: 2018-05-23 21:41:04
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2018 o 21:27 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > And sky is the limit

    Wręcz przeciwnie - budżet jest sztywny i z góry określony.
    W ramach budżetu możesz kupić "golasa" i go doposażyć do pożądanego
    wyposażenia, lub też zakupić wersję wyższą.
    W moim przypadku to drugie rozwiązanie zawsze było tańsze.

    TG

  • 53. Data: 2018-05-23 21:46:47
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Obecnie w salonach są auta z EURO 6.

    A przechodzą "prawdziwe" testy pomiarowe? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 54. Data: 2018-05-23 21:49:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-23 o 21:30, Cavallino pisze:

    > Odpoczynek dla nogi.

    Ja to widzę tak:

    Jadąc na trasie autem bez tempomatu, to albo jakiś wariat mnie
    wyprzedza, albo jakaś melepeta blokuje ruch. Ciągle się wkurzam i jadę
    metodą gaz-hamulec.

    Jadąc autem z tempomatem słucham muzyki i mam w głębokim poważaniu tych,
    co mnie wyprzedzają - znaczy: nie przeszkadzają. Jadę odprężony i
    bezstresowo.

    Czas przejazdu 1-szego wariantu 4 godziny, czas w 2-gim wariancie 4:15.

    Oczywiście nieco przerysowuję, ale tak to z reguły jest. Jeśli jadę
    autem z tempomatem, tym bardziej aktywnym, to go uruchamiam.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 55. Data: 2018-05-23 21:49:57
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2018 o 21:46 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > A przechodzą "prawdziwe" testy pomiarowe? ;-)

    A kogo to interesuje :-) - ważne, że w dowodzie jest stosowny wpis...

    TG

  • 56. Data: 2018-05-23 21:56:06
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2018 o 21:49 Adam <a...@p...onet.pl> pisze:

    > Jadąc autem z tempomatem słucham muzyki i mam w głębokim poważaniu tych,
    > co mnie wyprzedzają - znaczy: nie przeszkadzają. Jadę odprężony i
    > bezstresowo.

    Jesteś zdekoncentrowany, im szybciej to zrozumiesz tym dłużej pożyjesz.
    Tempomat jest super na 5 - 10 min aby dać odpocząć nodze, poruszać nią
    trochę. Dłuższa jazda na tempomacie jest niebezpieczna - zmieniają Ci się
    odruchy, w awaryjnej sytuacji będziesz wciskał pauzę lub liczył na
    asystenta.

    TG

  • 57. Data: 2018-05-23 22:20:29
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-23 o 19:52, z pisze:

    > NIE
    > Raz z powodu psychologicznego. Nie muszę chyba tłumaczyć.

    Nie musisz, ja Ci wytłumaczę :-) Prędzej czy później zaśniesz albo tylko
    zagapisz się. Kwestią szczęścia będzie jaki będzie tego skutek.

    > Dwa z powodu możliwej jego usterki która będzie kolejnym zagrożeniem
    > czyhającym na moje życie. :-)

    Ale, że samochód tak zacznie hamować że do tyłu pojedzie czy o co chodzi ?

    Ja tam chciałbym mieć różne systemy wspomagające. Np parkowania.
    Czujniki cofania nie zmierzą mi luki. Chciałbym też by mi się dach
    zamykał jak deszcz zacznie padać. To nie są jakieś cudowne technologie.
    Bardzo dobrze czuję się z automatycznymi światłami, wycieraczkami, ESP.

    > Miedzy kierownicą, hamulcem a mną nie może być pośredników którym nagle
    > się może wydawać że zrobią mi dobrze :-)

    Masz jakieś kompleksy :-)

  • 58. Data: 2018-05-23 22:23:51
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-23 o 19:54, z pisze:

    > Zapewne sobie jaja robisz (chociaż cholera wie ;-) ) i ogarniasz słowo
    > "sieć" np. informatyczna :-)

    No ogarniam, i mówię, że gdyby to była sieć sznurków to by zadziałało, z
    informatyczną różnie może być

    > Wymiękam :-)

    Powiedz, robiłeś jakikolwiek system bezpieczny ?

  • 59. Data: 2018-05-23 22:35:50
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-23 o 21:28, Cavallino pisze:

    > PLONK WARNING !!!!

    SRAM NA TO !!!

  • 60. Data: 2018-05-23 22:40:20
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Odpoczynek dla nogi.

    W jaki sposób ? Przecież musisz tymi nogami sterować pasywnym
    tempomatem. Inaczej będziesz jechał jak ciota a wiemy, że nie lubisz tak
    jeździć.