  • 11. Data: 2011-04-29 18:43:30
    Temat: Re: Prośba o opinię nt Victory Kingpin.
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-29 18:50, siinski pisze:
    > Pomijając jakość fotek ( za którą zresztą sprzedający przeprasza:))
    > zwróćcie uwagę na mocno przepalone kolanko drugiego cylindra,co może
    > być przyczyną aż takiego przegrzania kolanka przy tak niskim przebiegu?
    > O wpływie jazdy na ssaniu na te elementy wiem ale tu skrajnie
    > przepalone jest kolanko tylko jednego cylindra.

    Ide o zaklad ze przednie jest tak samo przepalone tyle ze na tylnym byla
    tez chromowana oslonka ale odpadla. Na przednim jeszcze jest. Motocykl
    ma wtrysk wiec jazda na ssaniu odpada. Po prostu duze dlugoskokowe V2
    tak maja. Moje zrobily sie niebieskie przy pierwszej przejazdzce.
    Cienkoscienna gruba rura tak sie grzeje i juz. Dlatego wlasnie HD i inny
    wytworcy robia albo wydechy z podwojnej rury albo stosuja chromowane
    oslonki na kolana.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2011-05-02 09:43:48
    Od: kenajad <d...@w...pl>

    On 28 Kwi, 18:22, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Cena wyglada ok, pytanie czy sprzedajacy go w ogole widzial i czy moto
    > jest juz u nas. Bo czesto po przyplynieciu motocykl wyglada inaczej niz
    > na fotkach z aukcji. No i czy cena zawiera oplaty celne ?

    Ponoć na miejsu, cena zawiera opłaty celne. Tyle, że chromy są w takim
    sobie stanie. W środę podjedzie tam człowiek i obejrzy. Od jego oceny
    będzie zależało, czy brać.
    pozdrav
    --
    kenajad
    GSX 1300R'00

  • 13. Data: 2011-05-10 20:03:59
    Od: kenajad <d...@w...pl>

    Witam,
    informuję, że wybór padł ostatecznie na Yamahę Royal Star rocznik 99.
    Dziś szczęśliwie przewieziona z Pniew do Szczecina. No i chyba czas
    rozstać się z Hayabusą. Jedna przejażdżka takim kruzem może zmienić
    preferencje dotyczące stylu jazdy - cyba człowiek się starzeje:)
    pozdrav
    --
    kenajad
    GSX 1300R'00