  • 1. Data: 2003-05-27 15:39:49
    Temat: hacking w Polsce
    Od: "Ajschylos25" <a...@g...pl>

    Pisze prace magisterska i mam 2 pytania:

    Czy hacking w Polsce stanowi poważne zagrożenie ???

    Czy organa ścigania i prawo w Polsce są przystosowane do przeciwdziałania
    tego rodzaju przestępstwom komputerowym ?

  • 2. Data: 2003-05-28 06:55:53
    Temat: Re: hacking w Polsce
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <bavtpp$e77$1@inews.gazeta.pl>
    Ajschylos25 <a...@g...pl> wrote:
    > Pisze prace magisterska i mam 2 pytania:

    > Czy hacking w Polsce stanowi poważne zagrożenie ???

    > Czy organa ścigania i prawo w Polsce są przystosowane do przeciwdziałania
    > tego rodzaju przestępstwom komputerowym ?

    Jakiego rodzaju?

    --
    Jacek Politowski

  • 3. Data: 2003-05-28 06:56:03
    Od: ryson <r...@s...waw.pl>

    On Tue, 27 May 2003 15:39:49 +0000 (UTC)
    "Ajschylos25" <a...@g...pl> wrote:

    > Pisze prace magisterska i mam 2 pytania:
    >
    > Czy hacking w Polsce stanowi poważne zagrożenie ???

    Mogę potwierdzić, że istnieje. Jakiś czas temu szczyścili
    mi serwer :(
    No cóż, jak adminstrator d... ;), to mam swoje.

    > Czy organa ścigania i prawo w Polsce są przystosowane do przeciwdziałania
    > tego rodzaju przestępstwom komputerowym ?

    Tam to nawet mi się nie chce zaglądać.

    ryson

  • 4. Data: 2003-05-28 06:56:15
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Ajschylos25 <a...@g...pl> wrote:
    > Pisze prace magisterska i mam 2 pytania:
    >

    > Czy hacking w Polsce stanowi poważne zagrożenie ???
    >
    > Czy organa ścigania i prawo w Polsce są przystosowane do przeciwdziałania
    > tego rodzaju przestępstwom komputerowym ?
    Czy Twoja praca ma odpowiedzieć właśnie na takie pytania?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2003-05-28 06:57:18
    Od: Tomasz Krakowiak <t...@k...waw.pl.spam.jest.be>

    Ajschylos25 wrote:

    > Pisze prace magisterska i mam 2 pytania:
    >

    > Czy hacking w Polsce stanowi poważne zagrożenie ???
    >
    > Czy organa ścigania i prawo w Polsce są przystosowane do przeciwdziałania
    > tego rodzaju przestępstwom komputerowym ?

    zajrzyj na alt.pl.comp.os.hacking
    a usłyszysz pytanie - czym jest dla Ciebie hacking?

    oj boje się już o Twoją pracę ...

    --
    tom na krakus waw pl
    T O J E S T M I E J S C E N A T W O J A R E K L A M E ! !

  • 6. Data: 2003-05-28 13:07:28
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...do-usuniecia.pl>

    > Czy organa ścigania i prawo w Polsce są przystosowane do przeciwdziałania
    > tego rodzaju przestępstwom komputerowym ?

    Proponuje
    http://www.vagla.pl/publikacje.htm
    nie przypuszczam, zeby zrzynanie prac magisterskich, ktore sie tam znajduja
    bylo dobrym pomyslem, a to ze wzgledu na latwosc stwierdzenia plagiatu.
    Mysle jednoczesnie ze moze ten zbiorek materialow stanowic pierwszy etap w
    zglebianiu zagadnienia o ktore pytasz.

    Piotr 'VaGla' Waglowski | vagla [at] vagla [dot] pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Czlonek Zarzadu | http://www.isoc.org.pl
    Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Glowny Konsultant |
    http://www.piit.org.pl

  • 7. Data: 2003-05-28 18:24:05
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    "Ajschylos25" <a...@g...pl> naskrobal(a) w

    > Czy hacking w Polsce stanowi powazne zagrozenie ???

    Hacking sam w sobie ? Nie... Za to jest u nas pelno script kiddies
    czyli najczesciej 'dzieciakow' w wieku 15-20 lat bawiacych sie w
    super macho hakierow :D

    > Czy organa ścigania i prawo w Polsce są przystosowane do
    > przeciwdzialania tego rodzaju przestepstwom komputerowym ?

    IMO jesli maja wszystko jak na dloni tj. jakis super hakier laczy sie
    ze swego SDI... pare dni no moze parenascie i goscio ma wezwanie do
    sadu... jesli goscio polaczylby sie ze swojego hosta przez ssh na
    serwerku gdzies w egzotycznym kraju, a z tamtego jeszcze gdzies
    indziej to zaloze sie, ze nie ustalonoby pierwszego hosta, z ktorego
    sie laczyl.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 8. Data: 2003-05-29 06:18:30
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin śpi a Ajschylos25 wrote:

    > Czy hacking w Polsce stanowi poważne zagrożenie ???

    Proponuję zapoznaj się najpierw dokładnie co oznacza tene termin, abyś
    się przypadkiem nie ośmieszył.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.1, OE-QuoteFix,

  • 9. Data: 2003-05-29 14:20:59
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Slawek wrote:

    > "Ajschylos25" <a...@g...pl> naskrobal(a) w

    > Hacking sam w sobie ? Nie... Za to jest u nas pelno script kiddies
    > czyli najczesciej 'dzieciakow' w wieku 15-20 lat bawiacych sie w
    > super macho hakierow :D
    hehe pytal o "hacking" a nie "hackerow"

    co za roznica czy script kiddie rozwali ci serwer czy zrobi to hacker ?
    wynik ten sam. chodz moze hacker nie rozwali tylko sobie zostawi wejscie

    wg mnie jest

    w zasadzie tak i to w stopniu wiekszym niz sie wiekszosci wydaje
    chodz i tak daleko do skutecznosci/metod FBI :)

    m.

  • 10. Data: 2003-05-30 07:00:12
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> naskrobal(a) w

    > co za roznica czy script kiddie rozwali ci serwer czy zrobi to
    > hacker ? wynik ten sam. chodz moze hacker nie rozwali tylko sobie
    > zostawi wejscie

    Taka, ze hacker ma duzo ciekawsze zajecia niz wwalanie sie na moj
    serwer, a script kiddie nie ma co robic.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167