  • 1. Data: 2003-05-29 14:21:11
    Temat: potrzebuje info
    Od: Ravel <a...@...sygnaturce>

    potrzebuję info o jakości usług firm ZETO, Zicom, Zbymar i
    InterentSolutions. wiem że działają w Tarnowie i chodzi mi o jakość
    ich usług. z tego co wiem któraś z tych firm ma stawiać większą sieć u
    mnie nie daleko i zostałem poproszony o opinie userów neta o tych
    firmach. z góry dzieki.
    --
    Ravel [ ravel(at)li.pl ] GG: 2488214

  • 2. Data: 2003-06-01 18:42:24
    Temat: Re: potrzebuje info
    Od: "Piotrus" <piotrj@__polbox.com>

    > potrzebuję info o jakości usług firm ZETO, Zicom, Zbymar i
    > InterentSolutions. wiem że działają w Tarnowie i chodzi mi o jakość
    > ich usług. z tego co wiem któraś z tych firm ma stawiać większą sieć u

    Które ZETO?

  • 3. Data: 2003-06-06 12:50:53
    Od: Ravel <a...@...sygnaturce>

    "Piotrus" <piotrj@__polbox.com> napisał(a):