  • 1. Data: 2006-10-16 22:56:45
    Temat: Prosze o info na temat operatora Śląskie Sieci Światłowodowe
    Od: "spit" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Możliwe ,że pytam na niewlaściwej grupie,ale wydaje mi się ze tu mogę
    otrzymać najbardziej wiarygodną odpowiedz.
    W związku z ostatnimi problemami z tpsa rozglądalem się za innym operatorem,
    który bardziej troszczy się o klientów i po wysłaniu zapytań do kilku firm
    otrzymałem ciekawą ofertę od "Śląskie Sieci Światłowodowe www.3s.pl".
    Chcialbym prosić o opinie ludzi z grupy ,którzy mają lub mieli do czynienia
    z w/w firmą .

    pozdawiam

  • 2. Data: 2006-10-16 23:13:30
    Od: "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    Ostatnio było na ten temat na pl.comp.sieci.
    Przekleje to co tam napisałem:

    "Mam lacze o przepustowosci 25Mbps z 3s.pl.
    Wpiecie po swiatlowodzie 1Gbps w ringu Metro Ethernet - czyli zasilanie z
    dwoch stron z przelaczaniem sciezek ponizej 1s.
    Do tego uslugi dodane: peering, serwer gier itp dla uzytkownikow.

    Dziala bardzo ok. Ostatnia mila na swiatlowodzie to poezja.
    Zasieg mozna sprawdzic na ich stronie: www.3s.pl

    Ceny bardzo konkurencyjne.

    Polecam."

    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 3. Data: 2006-10-17 00:57:55
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    spit napisał(a):

    > Chcialbym prosić o opinie ludzi z grupy ,którzy mają lub mieli do czynienia
    > z w/w firmą .

    Proponuje pytać tutaj: http://www.trzepak.pl/viewforum.php?f=14
    A tak w ogóle to chyba NTG

    --
    ,,,
    (o o)

  • 4. Data: 2006-10-17 06:26:38
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    > otrzymałem ciekawą ofertę od "Śląskie Sieci Światłowodowe www.3s.pl".
    > Chcialbym prosić o opinie ludzi z grupy ,którzy mają lub mieli do

    są ok, zasadniczo żadnych zastrzeżeń. No może jedno - mają zbyt dobre /
    krótkie styki BGP
    żeby traktować ich jako łącze zapasowe ;-)
    No i kontakt z osobami technicznymi jest rewelacyjny.

    Marcin

  • 5. Data: 2006-10-18 06:48:06
    Od: " dragonite " <d...@N...gazeta.pl>

    Moim zdaniem to dobre rozwiązanie by przejść do 3S.pl. Polecam też Netię :)

  • 6. Data: 2006-10-20 13:58:36
    Od: Internet User <u...@i...org>

    w!

    Mam u nich kolokowany serwer. Swietna lacznosc i obsluga. Polecam!

    Piotr Wasilewski

  • 7. Data: 2006-10-21 09:32:49
    Od: "Marek R." <blerva@napisy_psikus_.org>

    W poprzednim odcinku Internet User pisał:

    > Mam u nich kolokowany serwer. Swietna lacznosc i obsluga. Polecam!

    Witam, jak wygladają sprawy finansowe za taką kolokacje, nie mogę się
    doszukać na 3s.pl informacji na ten temat.

    pozdrawiam Marek.

    --
    Marek Rusecki Jeśli góra idzie do ciebie,
    blerVa@IRCNet a ty nie jesteś Mahometem