  • 1. Data: 2006-10-14 08:51:52
    Temat: awaria dsl'i
    Od: Robert <l...@g...com>

    Witam ...

    Jak u was teraz chodzi usługa iDSL telepszy ?

    Ponoć jest ogólnopolska awaria?

    Pozdrowiam

  • 2. Data: 2006-10-14 09:39:57
    Temat: Re: awaria dsl'i
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam ...
    >
    > Jak u was teraz chodzi usługa iDSL telepszy ?
    >
    > Ponoć jest ogólnopolska awaria?

    A od jutra zaczną dzwonić po klientach którzy nie mają neo i pytać czy mają
    internet a jesli tak to czy są zadowoleni z obecnego operatora, szybkości,
    przerw itp.

    Lee

  • 3. Data: 2006-10-14 10:04:20
    Od: Robert <l...@g...com>

    Lee w sobota, 14 października 2006 11:39 napisał(a) :

> [...]
    >
    > A od jutra zaczną dzwonić po klientach którzy nie mają neo i pytać czy
    > mają internet a jesli tak to czy są zadowoleni z obecnego operatora,

    To też mi przyszło do głowy ...

    Inna sprawa że iDSL to nie łącza provideskie
    Jednak jak nie ma niczego innego...

    Sieć - dwa idsl'e oba zdechły - teren wiejski.

    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2006-10-14 11:38:18
    Od: Daniel <d...@d...poczta.fm>

    Robert wrote:
> [...]

    SOA#1 czyli u mnie działa bez przerwy (przynajmniej dzisiaj).

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 5. Data: 2006-10-14 11:42:05
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Robert wrote:
    > Witam ...
    >
    > Jak u was teraz chodzi usługa iDSL telepszy ?

    Tragicznie, ale dziala.

    > Ponoć jest ogólnopolska awaria?

    Na to wyglada, u mnie do pierwszego hopa (półka?) jest idealnie, dalej
    już gubi pakiety. Przy czym "dalej" się zmienia, czasem jest to następny
    "hop" czasem dwa dalej.

  • 6. Data: 2006-10-14 15:02:42
    Od: 1...@i...pl

    Asmodeusz napisał(a):

    > Tragicznie, ale dziala.

    > Na to wyglada, u mnie do pierwszego hopa (półka?) jest idealnie, dalej
    > już gubi pakiety. Przy czym "dalej" się zmienia, czasem jest to następny
    > "hop" czasem dwa dalej.

    W Krakowie również się co jakiś czas chodzi jakby już nie mógł.

  • 7. Data: 2006-10-14 15:30:54
    Od: Robert Rafał <l...@g...com>

    1...@i...pl dnia sobota, 14 października 2006 17:02 napisał(a) :

    > W Krakowie również się co jakiś czas chodzi jakby już nie mógł.
    Mi ruszyły te dwa dsl około ogdziny 14:20

    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2006-10-14 20:24:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert Rafał napisał(a):

    > Mi ruszyły te dwa dsl około ogdziny 14:20

    t.tpsa.pl>

    M.

  • 9. Data: 2006-10-16 10:52:21
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Sat, 14 Oct 2006 13:38:18 +0200, Daniel napisał(a):

    > SOA#1 czyli u mnie działa bez przerwy (przynajmniej dzisiaj).

    u mnie dzialalo z jedna ok 10 minutowa przerwa w sobote wieczorem

    skorzystalem z okazji i zrobilem porzadek w kablach :>

    futszaK