  • 1. Data: 2006-10-13 10:11:55
    Temat: ROUTER zle rozdziele transfer????HELP
    Od: doman86 <d...@a...news.tpi.pl>

    mam problem
    zakupiłem sobie router ASMAX BR 604 aby podłaczyc sie do mojego
    wspollokatora który ma internet w sieci kablowej HYPEXXXX aby ta siec
    nie dowiedziała sie ze ja tez kozystam z internetu zmieniłem sobie nr
    karty MAC na taki sam jak ma moj wspóllokator
    i problem jest nastepujacy gdy sam korzystam z internetu a moj
    wspollokator nie korzysta to wszystko jest OK ale gdy obaj korzystamy z
    internetu to on normalnie moze korzystac a ja nie poniewaz jak chce
    wejsc na jakas strone to mi sie z nia nie łaczy to znaczy próbuje sie
    łaczyc ale to łaczenie trwało by zbyt długo moze jakies 20 minut
    nie wiem czym to jest spowodowanie ale podejrzewam ze moze :
    - zbyt mały transfer jaki ma moj wspollokator wykupiony 128kb/s
    - ze mamy taki sam nr karty MAC
    - wina routera

    CZY MACIE JAKIES POMYSLY JAK TEN PROBLEM ROZWIAZAC

    Z GORY WIELKIE DZIEKI ZA POMOC

    --
    doman86
    doman86's Profile: http://forum.ocm.pl/member.php?userid=2566

  • 2. Data: 2006-10-13 11:04:15
    Temat: Re: ROUTER zle rozdziele transfer????HELP
    Od: wer <b...@n...pl>

    doman86 wrote:
> [...]
    > i problem jest nastepujacy gdy sam korzystam z internetu a moj
    > wspollokator nie korzysta to wszystko jest OK ale gdy obaj korzystamy z

    To nie jest problem polskiego internetu.

    > CZY MACIE JAKIES POMYSLY JAK TEN PROBLEM ROZWIAZAC

    zapytac sie na odpowiedniej grupie:

    pl.comp.sieci

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.

  • 3. Data: 2006-10-13 12:18:16
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > nie dowiedziała sie ze ja tez kozystam z internetu zmieniłem sobie nr
    > karty MAC na taki sam jak ma moj wspóllokator

    A czemu w ogole sie dziwisz, ze obaj na raz nie mozecie korzystac z
    Internetu skoro obaj macie identyczne MACe ?

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 4. Data: 2006-10-13 13:41:27
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Użytkownik "doman86" <d...@a...news.tpi.pl> napisał w
    wiadomości news:doman86.2fm3yw@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > - ze mamy taki sam nr karty MAC
    > - wina routera
    >
    > CZY MACIE JAKIES POMYSLY JAK TEN PROBLEM ROZWIAZAC

    Kup legalne lacze, bo skoro sie przyznajesz do lamania warunkow umowy, to
    moglbys sie przynajmniej nie przyznawac do ignorancji w temacie znajomosci
    sieci ethernet.