    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Proszę o opinię - Toyota Camry 2007 3,5 v6
    Date: Thu, 28 Mar 2013 10:00:40 +0100

    Witam grupę,

    Mam możliwość zakupienia auta:
    Toyota Camry 2007 r., wersja XLE, 3,5 v6 (wesja USA).
    Przebieg 250k, ale to mnie raczej nie rusza.
    Generalnie wizualnie jest OK, skóra jasna miejscami powycierania. Zgłasza
    błąd niedomknięcia pokrywy silnika - chyba kwestia czujnika.
    Cena - myślę, że ok. 35 tys. złotych.

    Auto używane byłoby jako drugie, raczej optowałbym za dołożenie gazu.

    Warto w ogóle sobie zawracać głowę? Chodzi mi o trwałość, generalne
    problemy z tym modelem. Wiem, że auto było serwisowane, myślę że w całości
    w ASO. Jeździł nim na pewno jeden człowiek.

    --
    Franc