  • 1. Data: 2005-06-10 13:44:45
    Temat: Wesoła tworczosc URTiPu i łonabi prowajderzy
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Ostatnimi czasy URTiP zaczal rozsylac po providerach nastepujace
    pisemko:

    http://czarne.net/urtip.jpg

    niedostosowanie sie to w/w wymagan grozi kara do 3% rocznych
    PRZYCHODOW liczac jak za poprzedni rok, a jesli poprzedni nie byl
    pelny za podstawe naliczania kary bierze sie 500kPLNów

    Zrobienie sobie stosownych uprawnien kosztuje 10kPLNów przy czym nie
    ma jasnych kryteriow odmowy przyznania stosownych uprawnien, mozna w/w
    kwote wydać i papierka nie dostać bo kolesiom z ABW nie będzie się
    podobała nasza wrrredna gęba.

    Pozostaje skorzystanie z uslug zewnetrznej firmy posiadajacej stosowne
    papiery, tylko na czym to ma polegac i czy mozna spełnić ten wymóg bez
    całkowitego zlecania administracji siecią firmie zewnętrznej ???

    Ile sieci znowu zejdzie do podziemia ???

    --
    futszaK
    Nie SYF tylko SAF :) (c)Marek Wawro na polipie

  • 2. Data: 2005-06-12 13:40:14
    Temat: Re: Wesoła tworczosc URTiPu i łonabi prowajderzy
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 10 Jun 2005 15:44:45 +0200, użyszkodnik futszaK
    <f...@p...pl> napisał:

    > niedostosowanie sie to w/w wymagan grozi kara do 3% rocznych
    > PRZYCHODOW liczac jak za poprzedni rok, a jesli poprzedni nie byl
    > pelny za podstawe naliczania kary bierze sie 500kPLNów

    dodam jeszcze od siebie że u łonabiprowajdera 3% od 50zł od
    przykładowego abonamentu daje całe 6zł per klient w najgorszym wypadku
    czyli da się przeżyć nie ponosząc astronomicznych kosztów 10 tysięcy
    za uzyskanie stosownych uprawnień

    --
    futszaK
    telefon stacjonarny - to taki skype bez komputera

  • 3. Data: 2005-06-12 13:43:45
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam]cn.net.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przykładowego abonamentu daje całe 6zł per klient w najgorszym wypadku
    > czyli da się przeżyć nie ponosząc astronomicznych kosztów 10 tysięcy

    owszem ale dostajac kare dalej masz obowiazek zastosowania sie do ustawy.
    Jak dalej nie zrobisz tego to karaz albo zabronia ci prowadzic taka
    dzialanosc.

  • 4. Data: 2005-06-12 15:24:33
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    On Fri, 10 Jun 2005 15:44:45 +0200, futszaK wrote:

> [...]
    > ma jasnych kryteriow odmowy przyznania stosownych uprawnien, mozna w/w
    > kwote wydać i papierka nie dostać bo kolesiom z ABW nie będzie się

    Hm, ja tam wyczytałem że 10kPln to kosztuje WYDANIE certyfikatu,
    czyli jak nie dostaniesz to bulisz tylko za szkolenie - jakieś 450pln.

    Rygel

  • 5. Data: 2005-06-12 15:32:42
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    On Sun, 12 Jun 2005 15:43:45 +0200, Jaroslaw Druzbinski wrote:

    > owszem ale dostajac kare dalej masz obowiazek zastosowania sie do ustawy.
    > Jak dalej nie zrobisz tego to karaz albo zabronia ci prowadzic taka
    > dzialanosc.

    Tylko ze jak dostanie kare, to taki łonabi w końcu pójdzie do prawnika,
    od którego się dowie że rząd miał wydać rozporządzenie (par
    181) zwalniające takich łonabi z tego obowiązku na podstawie
    wielkości (no bo co może zrobić dla obronności kraju łonnabi który
    położył skrętke w kilku blokach) i wtedy dopiero zacznie się dym.

    Rygel

  • 6. Data: 2005-06-12 16:17:34
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 12 Jun 2005 15:43:45 +0200, użyszkodnik "Jaroslaw Druzbinski"
    <comnet@[nospam]cn.net.pl> napisał:

    > owszem ale dostajac kare dalej masz obowiazek zastosowania sie do ustawy.
    > Jak dalej nie zrobisz tego to karaz albo zabronia ci prowadzic taka
    > dzialanosc.

    wraz z konfiskatą sprzętu ???

    bo jeśli nie to co za problem graty przepisać na żone, syna, córke i
    zacząć cała zabawe od nowa pod nowym szyldem o tysiącu pięciuset
    sposobach na odwołanie z Unią Europejską włacznie nie wspominam.

    mówiąc inaczej cel szczytny, wykonanie jak zwykle do niczego

  • 7. Data: 2005-06-13 08:06:33
    Od: Łukasz Morawski <l...@b...net>

    http://teleprawo.com/index.html

  • 8. Data: 2005-06-13 10:05:42
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 12 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to futszaK posłał(a) w świat wiadomość

> [...]
    > zacząć cała zabawe od nowa pod nowym szyldem o tysiącu pięciuset
    > sposobach na odwołanie z Unią Europejską włacznie nie wspomina

    Oj Futrzak, Futrzak...
    Że też Roman Kluska nie wziął cię na doradcę w sporach z organami
    państwowymi.

    Dopóki Neostrada, czy inne chello rośnie jak na drożdżach, przepisy będą
    martwe. Kiedy tempo pozyskiwania nowych abonentów spadnie, lobbyści szybko
    o nich przypomną.

    Nie trzeba takich przepisów. Wystarczy wyjechać w teren i pomierzyć burdel
    w eterze, by zamknąć większość osiedlówek-radiówek w Polsce.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 9. Data: 2005-06-13 11:23:29
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 13 Jun 2005 12:05:42 +0200, użyszkodnik Janusz - Vahanara
    <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> napisał:

    > Oj Futrzak, Futrzak...
    > Że też Roman Kluska nie wziął cię na doradcę w sporach z organami
    > państwowymi.

    do tego nie trzeba doradcy, wystarczy popatrzec ile firm zmienia co
    rok/dwa coś tam objawiające się dla użyszkodnika jakąś "niewiele
    znaczącą" zmiana w nazwie. najpierw jakis polnet, potem kronnet, za
    jakis czas kronolink (nazwy wzięte z powietrza)

    > Dopóki Neostrada, czy inne chello rośnie jak na drożdżach, przepisy będą
    > martwe. Kiedy tempo pozyskiwania nowych abonentów spadnie, lobbyści szybko
    > o nich przypomną.

    z tym to jest różnie, nerwozdrada nie sprzedaje sie tak jak sprzedawać
    się powinna zdaniem francuzów,a w świadomości społeczeństwa dawno juz
    jest ze Internet mozna wziac taniej przez radio

    > Nie trzeba takich przepisów. Wystarczy wyjechać w teren i pomierzyć burdel
    > w eterze, by zamknąć większość osiedlówek-radiówek w Polsce.

    święte słowa

  • 10. Data: 2005-06-13 23:00:37
    Od: "Wlochaty" <i...@W...pl>

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>
    napisał w wiadomości news:8c1ruofaf99g$.dlg@vahanara.pl...
    > Nie trzeba takich przepisów. Wystarczy wyjechać w teren i pomierzyć burdel
    > w eterze, by zamknąć większość osiedlówek-radiówek w Polsce.

    Ale do takich dzialan to jeszcze daleka w naszym kraju droga...

    Wlochacz