  • 11. Data: 2012-01-05 11:41:44
    Temat: Re: Protest Wrocławskich kierowców
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Krzysiek Kielczewski napisał(a):
    > Tak, brak sensu takich prostestów.
    LOL Tusk ma wyniki

    fragment cyt. z elementarza Tuska

    STOPNIUJ ZMIANY

    Akceptacja aż do nieakceptowalnego poziomu. Przesuwaj granicę stopniowo, krok po
    kroku, przez
    kolejne lata. W ten sposób przeforsowano radykalnie nowe warunki
    społeczno-ekonomiczne
    (neoliberalizm) w latach 1980. i 1990.: minimum świadczeń, prywatyzacja, niepewność
    jutra,
    elastyczność, masowe bezrobocie, poziom płac, brak gwarancji godnego zarobku -
    zmiany, które
    wprowadzone naraz wywołałyby rewolucję.

    UTRZYMAJ SPOŁECZEŃSTWO W IGNORANCJI I PRZECIĘTNOŚCI

    Spraw, aby społeczeństwo było niezdolne do zrozumienia technik oraz metod kontroli i
    zniewolenia.
    ,,Edukacja oferowana niższym klasom musi być na tyle uboga i przeciętna na ile to
    możliwe, aby
    przepaść ignorancji pomiędzy niższymi a wyższymi klasami była dla niższych klas
    niezrozumiała (zob.
    Silent Weapons for Quiet War).

    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2012-01-05 12:28:01
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Ja nie głosowałem i podejrzewam że ci co mają protestować też nie.
    > Choć zmam takich popaprańców co dopiero teraz im się gały otwierają.

    gały na co się otwierają?
    a inni by cen akcyz, podatkow nie podniesli?
    to najprostrza metoda na deficyty itp itd, i jestem pewien że dowolna opcja
    polityczna zrobiła by to dokładnie tak samo.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 13. Data: 2012-01-05 13:35:43
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2012-01-05 12:28, Bartek pisze:
    > dowolna opcja
    > polityczna zrobiła by to dokładnie tak samo.

    Niby oczywiste a ludzie i tak się pchają na wybory. Po co?

    --
    kamil d

  • 14. Data: 2012-01-05 13:43:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2012-01-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I myslisz ze cos z tej konkurencji wynika ?

    >Tak, brak sensu takich prostestów.

    No to co do meritum sie zgadzamy, ale konkurencja miedzy stacjami ?
    Gdzies ty ja widzial ?

    J.

  • 15. Data: 2012-01-05 15:55:59
    Temat: Re: Protest Wroc?awskich kierowców
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-05, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No to co do meritum sie zgadzamy, ale konkurencja miedzy stacjami ?
    > Gdzies ty ja widzial ?

    W paru miejscach gdzie w pobliżu są stacje różnych koncernów, w paru
    ofertach flotowych. Wielkiej konkurencji nie ma bo paliwa wszyscy biorą
    z tych samych źródeł, ale przynajmniej marże stacji są w miarę niskie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2012-01-05 15:56:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-05 11:41, Krzysztof 45 pisze:
    > LOL Tusk ma wyniki
    >
    > fragment cyt. z elementarza Tuska
    (...)
    >(zob. Silent Weapons for Quiet War).

    Tusk ma elementarz po angielsku?

  • 17. Data: 2012-01-05 16:40:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2012-01-05, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >biorą
    >z tych samych źródeł, ale przynajmniej marże stacji są w miarę

    Ja tam widze ze albo w takich miejscach trzymaja stala cene, albo
    nawet niektore jakby z zalozenia "a my jestesmy lepsi wiec i cena musi
    byc wieksza".

    J.

  • 18. Data: 2012-01-05 19:54:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-05, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > (...)
    >
    > Tusk ma elementarz po angielsku?

    Nie, po prostu koledze '45' skończyły się argumenty i logika.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2012-01-05 20:32:19
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Krzysiek Kielczewski napisał(a):
    > Nie, po prostu koledze '45' skończyły się argumenty i logika.
    Jakie argumenty?
    Jak nie rozumiesz tekstu pisanego, to może audio&video dotrze.
    http://www.youtube.com/watch?v=qqOyiMB2kVI
    --
    Krzysiek

  • 20. Data: 2012-01-05 21:23:55