  • 1. Data: 2012-01-04 20:09:29
    Temat: Sharan sie krztusi
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    No i przyszla kolej na moje auto (Vw Sharan 97' 2.0 benzyna) - stalo
    sobie 2 tygodnie nieruszane, wczoraj musialem nim troche pojezdzic i
    zonk. Zeby ruszyc trzeba bylo wkrecic silnik na wysokie obroty (z
    wielkim trudem) i ledwo ledwo dalo sie rozpedzac uwazajac, zeby nie
    szarpalo ponizej 3 tys obrotow. Pojechalem na komputer - wszystko ok,
    nie ma bledow. Kopulka+palec+kable wn sa nowe. Dla pewnosci wyjalem
    bezpiecznik instalacji gazowej (i tak zbiornik juz pusty a mam ja
    dopiero od 3 miesiecy, wiec brak zaufania).
    Dzisiaj odpalilem po dluzszym kreceniu i w zasadzie jest ok. Tylko
    czasami szarpnie.

    Macie pomysl co to moze byc?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2012-01-04 21:59:16
    Temat: Re: Sharan sie krztusi
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-04 20:09, RadekNet pisze:
> [...]
    > dopiero od 3 miesiecy, wiec brak zaufania).
    > Dzisiaj odpalilem po dluzszym kreceniu i w zasadzie jest ok. Tylko

    Krztusi się nadmiarem taniego OC. ;)

    A tak poważnie: jak na mój gust, masz gdzieś nieszczelność w układzie
    zasilania (benzyną). Zapowietrza się.
    Zadbałbym też o czystość przepustnicy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2012-01-04 22:47:10
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 04.01.2012 21:59, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Krztusi się nadmiarem taniego OC. ;)

    Do taniosci jeszcze mi 2 lata zostaly ;)

    > A tak poważnie: jak na mój gust, masz gdzieś nieszczelność w układzie
    > zasilania (benzyną). Zapowietrza się.

    Eee i raz nieszczelnosc jest a raz nie ma? I na wolnych chodzi ok, na
    wysokich ok ... nie pasuje mi to do nieszczelnosci ukladu paliwowego.

    > Zadbałbym też o czystość przepustnicy.

    To jest pomysl. Czyli do mechanika, bo i tak sam sobie jej nie
    zaadaptuje komputerem...

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2012-01-04 23:58:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-01-2012 20:09, RadekNet pisze:
> [...]
    > dopiero od 3 miesiecy, wiec brak zaufania).
    > Dzisiaj odpalilem po dluzszym kreceniu i w zasadzie jest ok. Tylko

    Jak nic nie wyszło z diagnostyki to może układ zasilania paliwem - pompa
    ma dość?

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2012-01-06 00:51:42
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 04.01.2012 23:58, DoQ pisze:

    > Jak nic nie wyszło z diagnostyki to może układ zasilania paliwem - pompa
    > ma dość?

    Hmmm nie pasuje mi tutaj to, ze auto sie "samo" naprawilo. Jakby to byla
    pompa to by raczej awaria nie ustapila, a jest tak, ze trzeci dzien po
    problemie - problemu nie ma, dzis juz nie szarpal wcale.
    Po weekendzie jade do mechanika na czyszczenie przepustnicy (podobno to
    samo warto zrobic z przeplywomierzem) i zobaczymy czy w ogole jest
    brudna i czy to moglo byc powodem.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 6. Data: 2012-01-06 12:02:27
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RadekNet

    > Macie pomysl co to moze byc?

    Jak dla mnie to wskazuje jednak na układ zapłonowy. A co dokładniej, to
    już musisz poszukać.