  • 1. Data: 2012-01-04 21:54:08
    Temat: Protest Wrocławskich kierowców
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Przeciwko rosnącym cenom paliw.

    http://www.facebook.com/events/117263361723428/
    http://www.polskatimes.pl/artykul/490350,wroclaw-bun
    t-kierowcow-przeciw-cenom-paliw,id,t.html
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2012-01-04 22:59:04
    Temat: Re: Protest Wrocławskich kierowców
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-04, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
    > Przeciwko rosnącym cenom paliw.
    >
    > http://www.facebook.com/events/117263361723428/
    > http://www.polskatimes.pl/artykul/490350,wroclaw-bun
    t-kierowcow-przeciw-cenom-paliw,id,t.html

    A co ma BP do polityki?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 3. Data: 2012-01-04 23:21:15
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Krzysiek Kielczewski napisał(a):
    > A co ma BP do polityki?
    Ma, nie ma, nie wnikam. Ale jak sie wkurwi to może będzie miało na nią wpływ.

    Każda taka regularna akcja w końcu przynosi efekty. Przykład motocyklistów na
    bramkach.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2012-01-05 00:40:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-04, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:

    > Ma, nie ma, nie wnikam. Ale jak sie wkurwi to może będzie miało na nią wpływ.
    >
    > Każda taka regularna akcja w końcu przynosi efekty.

    Tak, w postaci większych zysków konkurencji. Decyzyjnym (politykom) to
    zwisa.

    > Przykład motocyklistów na bramkach.

    Na bramkach autostrady, która konkurencji nie ma i nie będzie mieć.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2012-01-05 02:34:42
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Przeciwko rosnącym cenom paliw.

    Hmm, to troche tak, jakby wsadzic paluchy do kontaktu i narzekać, ze
    kopie. Przeciez zaledwie kilka miesiecy temu glosowali masowo m.in. na
    takie ceny paliw.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2012-01-05 10:16:24
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Krzysiek Kielczewski napisał(a):
    > Na bramkach autostrady, która konkurencji nie ma i nie będzie mieć.
    Czy Ty poważnie uważasz że w paliwach tu u nas mamy konkurencję? LOL
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2012-01-05 10:19:21
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Pawel "O'Pajak" napisał(a):
    > Hmm, to troche tak, jakby wsadzic paluchy do kontaktu i narzekać, ze
    > kopie. Przeciez zaledwie kilka miesiecy temu glosowali masowo m.in. na
    > takie ceny paliw.
    Ja nie głosowałem i podejrzewam że ci co mają protestować też nie.
    Choć zmam takich popaprańców co dopiero teraz im się gały otwierają.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2012-01-05 10:29:07
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-05, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:

    > Czy Ty poważnie uważasz że w paliwach tu u nas mamy konkurencję? LOL

    Pomiędzy stacjami? Oczywiście. Jak nie będziemy tankować na BP to
    Statoil zarobi, jak nie Statoil to inna sieć. Na ceny hurtowe mogłoby
    wpłynąć tylko i wyłącznie powstrzymanie się od jazdy samochodem - a do
    tego chętnych się nie znajdzie.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 9. Data: 2012-01-05 10:41:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 Jan 2012 10:29:07 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Pomiędzy stacjami? Oczywiście.

    I myslisz ze cos z tej konkurencji wynika ?
    Kawe maja dobra na Orlenie, i tyle.

    J.

  • 10. Data: 2012-01-05 11:17:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I myslisz ze cos z tej konkurencji wynika ?

    Tak, brak sensu takich prostestów.

    Krzysiek Kiełczewski