  • 1. Data: 2009-05-25 16:22:10
    Temat: Przeciek z Opery ;)
    Od: porneL <n...@p...net>

    Wg tego:
    http://people.opera.com/howcome/2009/talks/03-css3.h
    tml

    w Operze implementują:

    o border-radius z nową sensowniejszą składnią:
    http://www.w3.org/TR/css3-background/#the-border-rad
    ius
    o border-image
    o box-shadow z wewnętrznymi cieniami, których nawet WebKit nie potrafi
    o transitions: http://www.w3.org/TR/css3-transitions/

    --
    regards, Kornel Lesinski

  • 2. Data: 2009-05-25 19:02:45
    Temat: Re: Przeciek z Opery ;)
    Od: j...@g...com

    On 25 Maj, 18:22, porneL <n...@p...net> wrote:
    > Wg tego:http://people.opera.com/howcome/2009/talks/03-c
    ss3.html

    a masz jakis przeciek kiedy beta wyjdzie? bo to
    http://www.favbrowser.com/opera-10-release-dates-lea
    ked/ sie chyba na
    razie nie sprawdzilo

  • 3. Data: 2009-05-26 10:03:17
    Od: Ru <c...@g...com>

    On May 25, 6:22 pm, porneL <n...@p...net> wrote:
    > w Operze implementują:

    No i? To mozna traktowac jako ciekawostke, bo dopoki userzy uzywaja
    ie6 czy nawet 7, to i tak to nic nie zmieni - trzeba bedzie dalej brac
    ich pod uwage przy pojektowaniu stron. Zreszta nawet FF sie jakos nie
    spieszy z implementacja CSS3...

  • 4. Data: 2009-05-26 11:22:04
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    Ru pisze:

> [...]
    > ie6 czy nawet 7, to i tak to nic nie zmieni - trzeba bedzie dalej brac
    > ich pod uwage przy pojektowaniu stron. Zreszta nawet FF sie jakos nie

    No tak... tyle, że jeśli stosować podejście "oni nie mają, to my też nie
    implementujmy" zatrzymamy się z rozwojem webdeveloperki i do końca
    naszej współczesności nic nie ruszy się do przodu. Więc chwała im za
    wspieranie rozwoju sieci.

    --
    Radek N.

  • 5. Data: 2009-05-26 13:38:21
    Od: j...@g...com

    On 26 Maj, 12:03, Ru <c...@g...com> wrote:
> [...]
    > ie6 czy nawet 7, to i tak to nic nie zmieni - trzeba bedzie dalej brac
    > ich pod uwage przy pojektowaniu stron. Zreszta nawet FF sie jakos nie

    Co nie znaczy, ze nie mozna tworzyc stron, ktore wykorzystuja
    mozliwosci nowszych przegladarek. Masz safari/ff3.5? Bedziesz mial
    cien i zaokraglone ramki. Nie masz - to dostaniesz troche ubozsza
    wizualnie, ale dalej w pelni funkcjonalna wersje

  • 6. Data: 2009-05-27 06:55:12
    Od: "laser" <info-małpa@kedrok.pl>

    jak zaimplementują wreszcie słownik i sprawdzanie pisowni to się nią
    zainteresuję ;)

  • 7. Data: 2009-05-27 20:11:21
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Wed, 27 May 2009 07:55:12 +0100, wrote:

    > jak zaimplementują wreszcie słownik i sprawdzanie pisowni to się nią
    > zainteresuję ;)

    To już zrobili (i w tym poście Opera mi sugeruje zmianę wrote na frote
    albo wrotki :)

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 8. Data: 2009-05-28 08:52:00
    Od: "laser" <info-małpa@kedrok.pl>

    o kurcze, a czemu mi takie coś nie działa !!! ???
    To była jej jedyna wada (bo ja byków wale więcej niż ubojnia)

  • 9. Data: 2009-05-28 19:33:08
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Thu, 28 May 2009 09:52:00 +0100, wrote:

    > o kurcze, a czemu mi takie coś nie działa !!! ???

    To jest dopiero w wersji 10 alpha (na jakimś polu tekstowym wybierz Check
    Spelling z menu kontekstowego i potem z tego samego menu Languages -> Add,
    żeby zassać polski).

    http://my.opera.com/desktopteam/blog/

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 10. Data: 2009-05-28 19:48:56
    Od: "Jordan Szubert" <t...@m...servebeer.com>

    Dnia 28-05-2009 o 21:33:08 porneL <n...@p...net> napisał(a):

    > To jest dopiero w wersji 10 alpha (na jakimś polu tekstowym wybierz
    > Check Spelling z menu kontekstowego i potem z tego samego menu Languages
    > -> Add, żeby zassać polski).
    >
    > http://my.opera.com/desktopteam/blog/

    hmm... moja opera 9.64 ma pod prawoklikem <textarea> opcje sprawdzenia
    pisowni, niezainstalowana, ale ma...

    --
    http://joru.olewales.ath.cx/