  • 21. Data: 2013-10-30 10:06:44
    Temat: Re: Przeciwskręt
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl> wrote:

    > Z praktyką będzie więcej problemów bo widzę, że reakcje obronne opisane
    > w Przyspieszeniu mam opanowane doskonale ;)

    Ja po 5 latach jazdy i 55 tys. km nadal nie mogę powiedzieć, że mam opanowane
    doskonale... ale był okres, gdy myślałem, że mam. Uważaj na to.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 22. Data: 2013-10-30 10:14:12
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-10-30 09:36, Monster pisze:

    > Doskonale?No to miszcz jesteś,większość tutaj jeździ dłużej niż żyjesz a
    > ciągle się uczy.

    Ojej no czytaj ze zrozumieniem. A i chyba nie jeździsz 40 lat? :)

    Pozdrawiam
    charwel

  • 23. Data: 2013-10-30 10:15:27
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-10-30 10:06, Adam Wysocki pisze:

    > Ja po 5 latach jazdy i 55 tys. km nadal nie mogę powiedzieć, że mam opanowane
    > doskonale... ale był okres, gdy myślałem, że mam. Uważaj na to.

    Adam miałem na myśli, że doskonale realizuję reakcje obronne, a nie, że
    się im przeciwstawiam :)

    Pozdrawiam
    charwel

  • 24. Data: 2013-10-30 10:17:20
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-10-30 09:33, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Wed, 30 Oct 2013 08:01:28 +0100) ktos podajacy sie za charwel(Oo)==:::
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Co roku odbywa się w całej polsce Shell Moto Szkoła, we Wrocławiu też się
    > pojawiają. Polecam to szkolenie.
    > http://www.suzuki-moto.pl/index.php?id=news&y=2013&n
    ews=sms2013

    > Reakcje obronne cięzko zwalczyć, pomimo pełnej świadomości ich istnienia
    > i wielu kółkach nakręconych na torach gokartowych i wyścigowych i tak w
    > sytuacji podbramkowej wcisnąłem przedni hebel do samego końca i się
    > przewróciłem pomimo tego, że można było spokojnie wyhamować i zakończyć
    > przygode bez wywrotki.

    Dzięki Piotrek za namiary :)

    Pozdrawiam
    charwel

  • 25. Data: 2013-10-30 16:18:48
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-10-30 10:14, charwel(Oo)==::: pisze:

    > Ojej no czytaj ze zrozumieniem. A i chyba nie jeździsz 40 lat? :)

    He he tylko 23 lata:-)Nie skojarzyłem Cię z poprzedniego wątku a
    ostatnio większość zadających pytania ma średnio naście lat.

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem