    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Przednie szyby
    Date: Sun, 28 Oct 2012 10:29:14 +0100

    Witam.
    Zaczynam powoli szukać samochodu. Jednak potrzebuję kilku informacji, aby
    zawęzić grono poszukiwań.
    Autko ma być typowo miejskie (może być 2/3 drzwiowe). Ze względu na ceny
    paliwa rozważam benzyna+LPG.
    Przednia szyba ogrzewana (nie ważne, czy drucikami jak w Fordach), czy
    ciepłym nawiewem - ma być skuteczne zimą).
    Czy jeżeli się skuszę na ogrzewaną przednią szybą (tak jak tylna) to nie
    będzie problemu ze złapaniem sygnału GPS?
    Cena jaką chcę przeznaczyć to 12 000 zł.

    Dodatkowo nasuwa się taka refleksja - co jest z nowymi samochodami. Miałem
    okazję jeździć Corsą z 2010 roku - szyby parują. Focus z 2011 roku - 2
    minuty i przednia szyba paruje (nie było dużej wilgotności). Moja 18 letnia
    Astra nie ma takiego problemu (mimo, że muszę zimą skrobać od środka ;) ).
    Dodatkowo w tych dwóch wspomnianych nowych samochodach mam problem - nie
    widzę końca maski (wzrost 170 cm). Przez co trudno jest mi ocenić ile mam
    miejsca do poprzedzającego pojazdu (w Astrze widzę bardzo dobrze połowę
    maski).

    Myślę nad Focusem I hatchback (raczej silnik 1,6-1,8).