  • 11. Data: 2012-11-07 16:40:16
    Temat: Re: Przegiecie PLAYA
    Od: W <w...@w...pl>

    wystukał, co następuje:

    > hmm
    > To teraz czekajcie az Wam P zablokuje usługi. Mam od 2 lat Play Fresh z
    > 2000sms za doładowanie 50zł. Wysyłałem średnio, z tego co pobierznie
    > policzyłem, 700-1200sms/mc i... PLAY zakończył świadczenie usługi
    > twierdząc że wysyłam tych smsów za dużo. Przy okazji przywłaszczając
    > sobie ponad 100zł które były na koncie po wpłatach. Usługi nie chcą
    > odblokować a pieniędzy zwrócić. Wnioski proszę wyciągnąć samemu.

    A co zrobiłeś, żeby te środki odzyskać, poza marudzeniem na grupie?

    i: dziwne - ja wysyłam obecnie około 2500 sms miesiecznie i jakoś nic nie
    blokują...

  • 12. Data: 2012-11-07 18:25:49
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 07 Nov 2012 13:31:30 +0100, cyberm_no_@_spam_tlen.pl wrote:

    > hmm
    > To teraz czekajcie az Wam P zablokuje usługi.

    Mi? Za wysylanie 100-200 SMS/mc? Czy za to, ze napisalem publicznie, ze
    mi pare szt przez pol roku zginelo? Bo nie wiem po jakies linii się
    przegrzałeś...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 13. Data: 2012-11-09 15:40:16
    Od: cyberm_no_@_spam_tlen.pl

    > A co zrobiłeś, żeby te środki odzyskać, poza marudzeniem na grupie?
    złożyłem dyspozycje zwrotu środków, reklamacje odrzucono. nie marudzę na
    grupie tylko zwracam uwagę na fakt iż takie rzeczy się u tego operatora mogą
    zdarzyć. zamierzam się odwołać i w razie potrzeby być możę skorzystam z
    drogi sądowej.

    > i: dziwne - ja wysyłam obecnie około 2500 sms miesiecznie i jakoś nic nie
    > blokują?
    ja korzystałem z dwóch numerów (dwa telefony) od blisko 2 lat. intensywność
    użytkowania obu bardzo podobna. zablokowano jedną. dla jasności oba numery
    zarejestrowane sa na firmę.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2012-11-09 17:18:41
    Od: W <w...@w...pl>

    wystukał, co następuje:

> [...]
    > na grupie tylko zwracam uwagę na fakt iż takie rzeczy się u tego
    > operatora mogą zdarzyć. zamierzam się odwołać i w razie potrzeby być

    Wszedzie się takie rzeczy mogą zdarzyć. Drogi jeszcze nie wyczerpałeś, po
    odwołaniu skierowałbym wpierw sprawę do UKE a później do sądu...