  • 41. Data: 2009-05-14 21:37:01
    Temat: Re: Przejście do Play Fresh
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 14 May 2009 15:57:45 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Czyli jednak mogę się spodziewać jakiegoś spamu mimo kategorycznej odmowy
    > jego otrzymywania... Ehh w Pluszaku spędziłem trochę lat, jedne numery były
    > rejestrowane (abonamenty), drugie nie (prepaidy), ale w czasie całej mojej
    > kadencji nie dostałem ani jednej reklamy. Mam cichą nadzieję, że w PF będzie
    > podobnie.

    To się rozczarujesz.
    Przychodzą na okrągło SMS-y, tak samo kretyńskie jak w Orange.
    Ja to na razie toleruję ze względu na przełomowa rolę taryfy Fresh, ale
    moja cierpliwość z czasem się wyczerpie.
    Radzę na wszelki wypadek zachować kopie swojej karty rejestracyjnej z
    wyraźnie zaznaczonym brakiem zgody - może się przydać.
    Ja właśnie odszukałem swoja starą korespondencję z Orange, gdzie
    domagam się zaprzestania wysyłki do mnie wszelkich wiadomości o
    charakterze marketingowym i mam zamiar zrobić z tego użytek.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 42. Data: 2009-05-15 05:27:16
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Czyli jednak mogę się spodziewać jakiegoś spamu mimo kategorycznej odmowy
    > jego otrzymywania... Ehh w Pluszaku spędziłem trochę lat, jedne numery były

    Ja na razie na inny numer (przeniesiony z MK) nie dostałem nic.
    Jeśli dostanę, będę walczyć :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 43. Data: 2009-05-15 06:44:52
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 14 May 2009 23:33:04 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Tego nie potwierdzę. mnie pani w germanosie w Olsztynie zapewniała, że z
    > abo w orange mogę przejśćna play fresh wyłącznie na starter 30 zł.

    Więc zamiast bezkrytycznie wierzyć w to, co powiedziała jakaś pani,
    ściągnij sobie ze strony operatora "Regulamin Oferty Promocyjnej
    'Przejdź do Play Fresh'", a tam znajdziesz:

    "1. Oferta Promocyjna ,,Przejdź do Play Fresh" skierowana jest do osób,
    które w okresie obowiązywania niniejszej Oferty Promocyjnej złożą
    wniosek o przeniesienie numer telefonu od swojego dotychczasowego
    operatora do Sieci Telekomunikacyjnej P4, zakupią Zestaw Startowy w
    cenie 9 zł brutto lub Zestaw Startowy w cenie 30 zł brutto i dokonają
    Aktywacji w Ofercie Play Fresh"

    Owszem, przed 29 kwietnia konieczny był starter za 30 zł, teraz już
    wystarczy starter za 9 zł.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 44. Data: 2009-05-15 07:24:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Dominik & Co" news:guiufk$ij1$1@inews.gazeta.pl

    > Ja na razie na inny numer (przeniesiony z MK) nie dostałem nic.
    > Jeśli dostanę, będę walczyć :-)

    Liczę, że u mnie będzie podobnie.
    Z miesiąc temu zakupiłem starterek PF i póki co nic na niego nie dostaję.
    Oby tak pozostało również na przeniesionym numerze.

  • 45. Data: 2009-05-15 12:53:09
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-05-15 08:44, Chris pisze:

    > Więc zamiast bezkrytycznie wierzyć w to, co powiedziała jakaś pani,
    > ściągnij sobie ze strony operatora "Regulamin Oferty Promocyjnej

    Tylko mówię co mi powiedziała! :)

    > Owszem, przed 29 kwietnia konieczny był starter za 30 zł, teraz już
    > wystarczy starter za 9 zł.

    to by się nawet chronologicznie zgadzało, bo rozmowa była przed majem.

  • 46. Data: 2009-05-15 16:25:53
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Chris" napisał:

    > Owszem, przed 29 kwietnia konieczny był starter za 30 zł,

    To jest tak zwana trzecia prawda - po raz n-ty już mi się nie chce cytować,
    podaję sznurek:
    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh_old.pdf
    Pierwsze 2 punkty.

    JoteR

  • 47. Data: 2009-05-15 21:51:14
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 15 May 2009 18:25:53 +0200, JoteR napisał(a):

    > To jest tak zwana trzecia prawda - po raz n-ty już mi się nie chce cytować,

    Możliwe, że wcześniej też wystarczył starter za 9 zł, ale nigdzie na
    stronach operatora nie było o tym informacji!
    Już po tym, jak napisałeś, że wystarczy starter za 9 zł, szukałem na
    stronach Playa potwierdzenia tej informacji i znajdowałem tylko to:
    "Regulamin Oferty Promocyjnej ,,Play Fresh z moim numerem" dla Oferty
    Play Fresh obowiązuje od 19.03.2009 r. do odwołania", a w nim
    następującą treść:

    "1. Oferta Promocyjna ,,Play Fresh z moim numerem" skierowana jest do
[...]
    2. Oferta Promocyjna ,,Play Fresh z moim numerem" obowiązuje w okresie od
    19 marca 2009 r. do odwołania."

    Kopię tego regulaminu mam na dysku.

    > podaję sznurek:
    > http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh_old.pdf
    > Pierwsze 2 punkty.

    Ale to jest jakiś regulamin, który nie był na stronie Playa publikowany,
    bo na stronie "Przejdź do Play Fresh" najpierw był link do regulaminu o
    którym piszę powyżej (z dnia 19 marca 2009), a obecnie jest link do
    aktualnego regulaminu:
    http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/prze
    jscie/index.html ,
    stworzonego w dniu 29-04-2009.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 48. Data: 2009-05-15 22:13:09
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Chris" napisał:

    rty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh_old.pdf

    > Ale to jest jakiś regulamin, który nie był na stronie Playa publikowany,

    Jak nie, jak tak - i nadal jest. Zobacz tu:
    http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/przenoszenie-nume
    row/index.html
    W sekcji "Regulaminy" masz 4 odnośniki, ten o nazwie "Regulamin dla Play
    fresh" jest tym dokumentem, który podałem powyżej, którego fragment
    zacytowałem w tym wątku kilka dni temu i na podstawie którego dokonałem w
    dniu 19 kwietnia przeniesienia numeru dzieciaka z SS do PF kupując starter
    za 9 zł. W dodatku mam jego wersję papierową, otrzymaną w salonie Play.
    Zatem powtarzam raz jeszcze - od 7 kwietnia można było przenieść numer
    kupując starter za 9 lub 30 zł.
    Howgh!

    JoteR

  • 49. Data: 2009-05-16 11:51:54
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "JoteR" news:gukpdu$5d2$1@inews.gazeta.pl

    [ciach]

    Potwierdzam słowa przedmówcy - starter 9 zł można bez żadnych problemów
    nabyć przy przenoszeniu numeru. Dzisiaj tego dokonałem, a i jeszcze kartą
    można było zapłacić - no po prostu poezja :)