  • 1. Data: 2017-06-08 11:46:12
    Temat: Przejsciówka HDMI -> VGA
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wpadła mi w ręce przejściówka (markowana akurat przez Dell, chyba była z lapkiem) z
    HDMI na VGA (15-pin żeńskie), o:
    www.walmart.com/ip/Dell-Computer-DAUBNBC084-Adpt-Hdm
    i-To-Vga-332-2273/51669396
    Stosowana przy podłączaniu lapka z wyjściem wideo na HDMI do np. projektora starszego
    typu z wejsciem VGA.
    Ciekaw jestem, czy:
    * ta przejsciówka ma w sobie elementy aktywne?
    * zadziała w drugą stronę z wyjścia laptopa VGA na wejście monitora HDMI?
    Tego drugiego nie mogę szybko sprawdzić, bo wyjscie wideo VGA z kompa jest także
    żeńskie i potrzebny byłby kabelek VGA 15-pin męski-męski, akurat nie mam.

  • 2. Data: 2017-06-08 16:07:18
    Temat: Re: Przejsciówka HDMI -> VGA
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 08.06.2017 o 11:46, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    starszego typu z wejsciem VGA.
    > Ciekaw jestem, czy:
    > * ta przejsciówka ma w sobie elementy aktywne?
    o ile wiem to tak
    > * zadziała w drugą stronę z wyjścia laptopa VGA na wejście monitora HDMI?
    nie

    mało tego, może nie zadziałać wyświetlanie na projektorze chronionych
    treści, np kanałów tv w Ipli
    ToMasz