  • 1. Data: 2019-02-23 21:10:51
    Temat: Przekaźnik A727 jaki?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W 8 letnim aucie zaczęły się taśmowo sypać przekaźniki. Wymieniłem na
    razie 4, ale chętnie zmieniłbym wszystkie pod warunkiem, że nowe będą
    lepszej jakości od starych.
    Mówię o takich przekaźnikach:
    https://allegro.pl/oferta/przekaznik-alfa-romeo-fiat
    -opel-12v-30a-46520422-7361513210
    Czy jest jakiś producent, którego przekaźniki będą lepsze?
    Ewentualnie, czy taki mały przekaźnik występuje w wersji na więcej, niż 30A?
    Jacek

  • 2. Data: 2019-02-26 16:20:18
    Temat: Re: Przekaźnik A727 jaki?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek pisze tak:

    > W 8 letnim aucie zaczęły się taśmowo sypać przekaźniki. Wymieniłem
    > na razie 4, ale chętnie zmieniłbym wszystkie pod warunkiem, że
    > nowe będą lepszej jakości od starych.

    Przekaźniki często się psują kiedy skoroduje od wilgoci ich gniazdo
    wtedy nóżki prądowe się nagrzewają i topi się plastik oraz ciemnieją
    styki wewnątrz.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer