  • 1. Data: 2010-12-05 19:43:08
    Temat: Przekierowanie w .htaccess
    Od: maYk <m...@g...com>

    Witajcie, jak zrobic przekierowanie w .htaccess tak jak ponizej:

    www.domena.net/blog/?Tag=keyword
    na
    www.domena.net/roofingblog/tag/keyword

    Probowalem:

    RewriteRule ^blog\/\?\Tag=([^/\.]+)$ http://www.domena.net/roofingblog/tag/keyword
    [L,R=301]

    Ale nie dziala.

    M.

  • 2. Data: 2010-12-05 20:12:47
    Temat: Re: Przekierowanie w .htaccess
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    grudzień roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 05. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) maYk:

    > www.domena.net/blog/?Tag=keyword
> [...]

    W drugą stronę.

    Jako pierwszy argument RewriteRule podajesz adres który będzie żądany
    przez przeglądarki, jako drugi -- ten który faktycznie istnieje na
    serwerze.

    Bo z tego co zrozumiałem to zasób jest aktualnie dostępny w
    wersji ?Tag=keyword, a chciałbyś żeby był także pod /tag/keyword.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2010-12-05 23:19:07
    Od: maYk <m...@g...com>

    On Dec 5, 3:12 pm, Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>
    wrote:

    > Bo z tego co zrozumiałem to zasób jest aktualnie dostępny w
    > wersji ?Tag=keyword, a chciałbyś żeby był także pod /tag/keyword.

    Dzieki za odpowiedz. No wlasnie w dobra chyba strone. Obecnie zasob
    jest dostepny w wersji http://www.domena.net/roofingblog/tag/keyword

    a stare zaindexowane linki w google wygladaja tak: www.domena.net/blog/?Tag=keyword

    Chcialbym zrobic stale przekierowanie aby ten nowe zastapily stare.

    Pozdrawiam
    Michal.

  • 4. Data: 2010-12-05 23:32:11
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

> [...]

    > www.domena.net/blog/?Tag=keyword
    >
    > Chcialbym zrobic stale przekierowanie aby ten nowe zastapily stare.

    To chyba faktycznie w dobrą stronę, skoro tak.

    RewriteRule ^blog\/\?Tag=([^/\.]+)$ /roofingblog/tag/$1
    ?

    Po pierwsze bez odwróconego ukośnika przed ,,T" (po co?), po drugie z
    odwołaniem w zastępowanym adresie, po trzecie bez http itd. (choć
    akurat to ostatnie nie wiem czy ma jakiekolwiek znaczenie).

  • 5. Data: 2010-12-06 21:31:26
    Od: maYk <m...@g...com>

    On Dec 5, 6:32 pm, Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>
    wrote:

    Dalej nic. http://www.mawconstruction.net/blog/?Tag=contractor

    M.

  • 6. Data: 2010-12-06 21:56:47
    Od: Cypriano <c...@n...pl>

    2010-12-05 20:43, maYk napisał(a):
    > Witajcie, jak zrobic przekierowanie w .htaccess tak jak ponizej:
    >
    > www.domena.net/blog/?Tag=keyword
    > na
    > www.domena.net/roofingblog/tag/keyword

    zobacz to:

    RewriteCond %{QUERY_STRING} ^Tag=([a-z]+)$ [NC]
    RewriteRule ^blog\/$ /roofingblog/tag/%1? [R=301]

    pozdro
    --
    Cypriano

  • 7. Data: 2010-12-07 14:21:42
    Od: maYk <m...@g...com>

    On Dec 6, 4:56 pm, Cypriano <c...@n...pl> wrote:

    > RewriteCond %{QUERY_STRING} ^Tag=([a-z]+)$ [NC]
    > RewriteRule ^blog\/$ /roofingblog/tag/%1? [R=301]

    Dziala! Dziekuje!

    M.