  • 1. Data: 2014-08-29 18:42:49
    Temat: Przeniesienie numeru Nju.mobile --> Lycamobile - złośliwość porzuconego?
    Od: DJ Abelson? <h...@s...org>

    Przeniosłem numer z Nju ze skutkiem na dzień dzisiejszy i sprawa jest
    nieco kuriozalna - Lycamobile odpalił usługę, a Nju jeszcze nie "zgasił"
    i rozmowy przychodzące są kierowane na kartę Nju, nie pobiera z konta w
    przypadku połączenia z Lyca do karty w Nju, z kolei jak zadzwonić z Nju
    na Lyca ( obydwa numery takie same) to łączy mnie z pocztą głosową i
    zabiera pieniądze z konta.
    HWD Orange