  • 1. Data: 2014-08-29 09:07:08
    Temat: Roczne doładowanie konta w Orange
    Od: Trybun <I...@j...com>

    Czy ktos wie dlaczego nie mogę zaktywować nowo kupionego startera Orange
    SMART na kartę, na roczna ważność konta? Doładowałem za 10zł i wysłałem
    START na 80408, po jakieś godzinie przychodzi SMS o treści "niestety dla
    tego numeru nie ma opcji właczenia rocznej ważności konta". Jeszcze żeby
    było śmieszniej - to doładowanie za dychę przedłużyło ważność konta o 11
    dni....

  • 2. Data: 2014-08-29 09:13:20
    Temat: Re: Roczne doładowanie konta w Orange
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Trybun wrote:
    > Czy ktos ...

    A co na to infolinia?

    Jakub

  • 3. Data: 2014-08-29 09:27:42
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-29 09:13, Jakub Danecki pisze:
    > A co na to infolinia?
    >
    > Jakub

    Nie dzwoniłem. Przecież gdybym to zrobił to nie pytałbym tutaj.

  • 4. Data: 2014-08-29 10:41:01
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    > START na 80408

    8002

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 5. Data: 2014-08-29 11:22:48
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-29 10:41, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

    > 8002

    Ja pi*ę, taki błąd!. Miałem ustawić tą kartę dwoma SMSami, no i zamiast
    wpisać 8002 to wpisałem nr. kodu doładowującego z batonika Lion...
    Oczywiście po wpisaniu poprawnego numeru - 8002 wszystko poszło gładko,
    nawet mi nie policzyli tych 3zł za przedłużenie ważności.
    Dzięki za info korekcyjne.

  • 6. Data: 2014-08-29 15:31:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >"niestety dla tego numeru nie ma opcji właczenia rocznej ważności
    >konta". Jeszcze żeby było śmieszniej - to doładowanie za dychę

    http://www.orange.pl/kid,4002010571,id,4002010582,ti
    tle,Konto-wazne-rok-w-Orange-na-Karte-,article.html

    Hm,
    a) taryfa smart nie jest wykluczona, Zetafon jest,
    b) Dla Klientów ze stażem w Orange na Kartę wynoszącym mniej niż 93
    dni każdorazowa aktywacja Promocji kosztuje 3 złote.
    c) Aby skorzystać z Promocji, Abonent powinien aktywować usługę
    wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści START pod numer 8002.

    J.

  • 7. Data: 2014-08-29 16:24:41
    Temat: Re: Roczne do?adowanie konta w Orange
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 29 Aug 2014 07:13:20 GMT, "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:

    > A co na to infolinia?
    >
    > Jakub

    Infolinia na to: "Za kozrystanie z infrolinii nalezy sie 5 zlotych"

    A.L.