  • 11. Data: 2009-05-20 17:12:58
    Temat: Re: Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 20 May 2009 14:27:57 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Dziś w nocy, bez żadnego problemu, numer z WP przeszedł do Play.
    > Komunikacja między operatorami jest wyłącznie elektroniczna i raczej to
    > WP wysłało błędną informację do Play, chociaż głowy nie dam.

    Ja podejrzewam, ze mogło także dojść do normalnego nieporozumienia.
    WPmobi mogło napisać, że "brak opłaty przy przeniesieniu numeru" w
    sensie, że opłata nie jest wymagana, a pracownik Playa zrozumiał, że
    klient za przeniesienie numeru nie zapłacił.
    W każdym razie jak na razie z Playa żadnej odpowiedzi jeszcze nie
    dostałem, chociaż zapytanie wysłałem rano.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2009-05-20 19:11:27
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 20 Maj, 19:12, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> pisze...
> [...]
    > W każdym razie jak na razie z Playa żadnej odpowiedzi jeszcze nie
    > dostałem, chociaż zapytanie wysłałem rano.

    Może i tak ale ogólnie playowi pracownicy sami już dobrze wiedzą, że
    WP
    nie pobiera opłaty za przeniesienie więc taka wpadka nie powinna
    się w ogóle zdarzyć.
    Ja stawiam jednak na błąd po stronie WP ale to tylko moja "kobieca"
    intuicja :)

    Ircys

  • 13. Data: 2009-05-23 22:04:19
    Od: "electro spiro contra zanzarra" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <ciach>

    wniosek zlozylem 16/05 a 23/05 numer aktywowal sie w playu.
    byl tylko maly klopot bo jak chcialem kupic czysty starter to poczatkowo
    system w playu nie przyjmowal nr karty sim. ale skonczylo sie dobrze

    a co do kwestii kto robi problem to obstawiam i wpmobi i p4 ze wskazaniem na p4 :)

  • 14. Data: 2009-05-25 06:27:38
    Od: gauri7 <j...@g...com>

    On 19 Maj, 19:36, gauri7 <j...@g...com> wrote:
    > Ja dziś złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Play. Ale dopiero w
    > ubiegły czwartek wysłałem kartę rejestracyjną. I jeszcze do nich nie
    > doszła. A nie można wysłać faksem ani mailem. Lipa...

    Podobno został przedłużony termin przenoszenia numerów do końca czerwca
    (info z * 6624). BTW, niezły mają tam bałagan. Mimo że, karta
    rejestracyjna do nich doszła, to dopiero po odrzuceniu dwóch wniosków
    o przeniesienie raczyli mnie poinformować, że karta nie została
    jeszcze zarejestrowana i mam czekać na maila od nich. Podsumowując,
    obsługę klienta mają fatalną. Nie wiem jak reszta, bo nie miałem
    okazji tak długo korzystać z numeru w wpMobi. Pozdrawiam!