  • 1. Data: 2014-07-05 00:06:38
    Temat: Przepychanki
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Chyba nie było:
    https://www.youtube.com/watch?v=v56oP-PnSWI

    Ja tam nie rozumiem...
    Widzę czasami różnych takich, wyprzedzam prawym pasem i jadę sobie dalej.

  • 2. Data: 2014-07-05 09:07:27
    Temat: Re: Przepychanki
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-07-05 00:06, Tomasz Pyra pisze:
    > Chyba nie było:
    > https://www.youtube.com/watch?v=v56oP-PnSWI
    >
    > Ja tam nie rozumiem...
    > Widzę czasami różnych takich, wyprzedzam prawym pasem i jadę sobie dalej.

    ja też nie rozumiem, jechał lewym pasem z dozwoloną prędkością i chyba
    niedawno zaczęło padać

    ale przestałem sie bulwersować takimi zachowaniami bo prędzej czy
    później selekcja naturalna zrobi swoje

  • 3. Data: 2014-07-05 10:03:33
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2014-07-05 09:07, fifak wrote:

    > ja też nie rozumiem, jechał lewym pasem z dozwoloną prędkością i chyba
    > niedawno zaczęło padać

    Nieważne z jaką prędkością jechał - nie było to zgodne z przepisami.

    > ale przestałem sie bulwersować takimi zachowaniami bo prędzej czy
    > później selekcja naturalna zrobi swoje

    A to, że kierowca BMW jest psychopatą nie podlega dyskusji.

    BTW: komentarze pod filmikiem są znamienne. Przykładowy:
    "Dobrze tak frajerowi! LEWY PAS TO NIE KÓŁKO RÓŻAŃCOWE!"

    --
    Tengu

  • 4. Data: 2014-07-05 10:57:22
    Od: ToM <t...@g...pl>

> [...]
    >
    > Ja tam nie rozumiem...
    > Widzę czasami różnych takich, wyprzedzam prawym pasem i jadę sobie dalej.

    Też tak mam. Nie da się prawym to wyprzedzam go prawym i tyle w temacie.
    Gość z BMW to kawał buca i takich powinno się na miejscu kastrować
    łącznie z obcinaniem łap, żeby nigdy już nie tknął więcej kierownicy...

    Co innego mnie zastanawia. Dlaczego autor filmiku nie zatrzymał się
    udzielić pomocy? Na filmie nie widzimy co tam się stało, ale wyglądało
    to groźnie...

    --
    ---
    Berlingo 2.0HDi 90KM; Krosno

  • 5. Data: 2014-07-05 11:02:11
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "ToM" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Co innego mnie zastanawia. Dlaczego autor filmiku nie zatrzymał się
    > udzielić pomocy? Na filmie nie widzimy co tam się stało, ale wyglądało to

    moze gonil za beemka zeby numery nagrac

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2014-07-05 11:13:40
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > https://www.youtube.com/watch?v=v56oP-PnSWI
    >
    > Ja tam nie rozumiem...
    > Widzę czasami różnych takich, wyprzedzam prawym pasem i jadę sobie dalej.

    Ale .. on tylko chciał słusznie pokazać że to jego pas i może przesadził
    zjeżdżając.

  • 7. Data: 2014-07-05 11:16:30
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "ToM" <t...@g...pl>

    > Też tak mam. Nie da się prawym to wyprzedzam go prawym i tyle w temacie.
    > Gość z BMW to kawał buca i takich powinno się na miejscu kastrować łącznie
    > z obcinaniem łap, żeby nigdy już nie tknął więcej kierownicy...

    Ale o co chodzi ? Przecież on to właśnie zrobił, tj wyprzedził prawym pasem.
    A że po wyprzedzeniu zjeżdżając na lewy zahaczył to zwykły błąd mógł być.

    > Co innego mnie zastanawia. Dlaczego autor filmiku nie zatrzymał się
    > udzielić pomocy? Na filmie nie widzimy co tam się stało, ale wyglądało to
    > groźnie...

    Znajdziemy kolejną ofiarę ?

  • 8. Data: 2014-07-05 11:34:09
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > moze gonil za beemka zeby numery nagrac
    To mu się chyba priorytety popierdzieliły...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 9. Data: 2014-07-05 13:10:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    >
    > Ja tam nie rozumiem...
    > Widzę czasami różnych takich, wyprzedzam prawym pasem i jadę sobie dalej.

    Swoją drogą ciekawe studium komentarzy pod filmem na YT i różnych forach...

    Większość "fachowców od przepisów" ciężko oburzonych na to że ktoś śmiał
    jechać lewym pasem, jednocześnie jest przekonana że nie wolno wyprzedzać
    prawym pasem i żadne ustawy i kodeksy ich nie przekonają bo "tak ich
    uczono"...

    Te wszystkie prawa jazdy to chyba na targu kupowane :)

  • 10. Data: 2014-07-05 14:47:21
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    >
    > Ja tam nie rozumiem...
    > Widzę czasami różnych takich, wyprzedzam prawym pasem i jadę sobie dalej.

    Co tu do rozumienia...? bardzo mało prawdopodobne jest to że cała
    sytuacja zaistniała na skutek jechania lewym pasem przez kierowcę
    (chyba) Golfa. Kto by sobie niszczył auto z tylko z tego powodu że ktoś
    mu zablokował lewy pas ruchu? Moim zdaniem jest to efekt tego co
    wydarzyło się wcześniej, a nie jest ujęte na tym filmie.